واژن زیبا | زیبایی واژن | روشهای داشتن واژن زبیا

اهمیت داشتن واژن زیبا در این مقاله به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت

1 -چرا زیبایی واژن ؟
2 -روشهای داشتن واژن زیبا
3 -جراحی زیبایی واژن
4 -لابیاپلاستی
5 -واژینوپلاستی
6 -تنگ کردن واژن
7 -سفید کردن واژن
8 -جوانسازی واژن
9 -لیزر واژن
10 -روشهای زیبایی واژن بدون عمل جراحی
11 -تزریق ژل و چربی به واژن
12 -لیفت واژن
13 -جدیدترین روشهای زیبایی واژن
14 -هزینه عمل زیبایی واژن
15 -دکتر خوب برای زیبایی واژن


1- چرا زیبایی واژن اینقد مطرح شده است؟

امروزه بسیاری از خانمهای امروزه به زیبا سازی اندام تناسلی خود هم فکر می کنند. درگذشته این مسئله یک تابو بود و حرف زدن درموردش احساس گناه و شرمساری را در فرد بوجود می آورد حتی فکر کردن به آن می توانست احساس بد بودن و نااهل بودن را در فرد برانگیزد و چه رسد به این که پرسان پرسان به دنبال یک جراح زیبایی واژن خوب بگردد.

دکتر ویدا یوسفیان متخصص و جراح زیبایی زنان اذعان دارد که مراجعه برای انجام این گونه عملها چه با لیزر و چه به روش جراحی روز به روز بیشتر می شود.

خانمها برای افزایش اعتماد بنفس و احساس بهتر بودن همانگونه که به زیبایی ظاهر صورت خود میرسند در تلاشند که به بهتر شدن و زیبا سازی اندام تناسلی خود هم رسیدگی کنند حتی شاید بتوان گفت تمایل فرد به بهبود ظاهر واژن بیشتر از بهبود ظاهر صورت شده است.

جوانسازی واژن با prp

پی آر پی از محبوب ترین و قیمت مناسب ترین روش های علمی جوانسازی واژن است که اگر دوست دارید در مورد آن بدانید حتما مطلب زیر ار مطالعه کنید:

جوانسازی واژن با prp

فایل صوتی اهمیت داشتن واژن زیبا

درمورد این که آیا این تمایلات می تواند خوب باشد یا بد هیچ اظهار نظری نمی کنیم. اما آنچه مسلم و مبرهن است این است که هرآنچه به شما احساس بهتری نسبت به خود می دهد و شما را خوشحالتر از پیش می کند؛ همه درست و خوب است.

درموارد بسیاری این زیبا سازی واژن می تواند علاوه بر افزایش اعتماد به نفس موجب رضایت و بهبود شریک جنسی فرد در رابطه و بهبود رضایت نزدیکی در خود فرد و افزایش تمایلات جنسی در دو طرف شود.

لذا در این مقاله سعی ما براین است که روشهای مختلف و متنوعی که در بهبود ظاهری اندام تناسلی وجود دارد به صورت اجمالی بر شمردیم.[anchor id=”l1″ ]

مشاوره رایگان

اهمیت داشتن واژن زیبا:

در اصل بهتر است بدانیم واژن یا مهبل کلمه ای فرانسوی است که امروزه در هر کوی و برزن بر زبان خانمهای ایرانی حتی در شهر های دورهم شنیده می شود.

دراصل واژن عنصر مهمی در هنگام مقاربت و زایمان است واژن به شکل لوله ای عضلانی است که بین رحم و بخش بیرونی اندام تناسلی زنان (فرج یا همان لابیا ها) قرار دارد. واژن یک عضو قابل ارتجاع و کشسان است. لذا در هنگام مقاربت و زایمان تغییر سایز داده و به راحتی این اعمال را امکان پذیر میکند .

سوال متداول خانمها اینست که اندازه آلت تناسلی به طور میانگین چقدر باید باشد ؟

به طور متوسط واژن بین 12-8 سانتی متر طول و 3-2 سانتی متر قطر دارد که در افراد مختلف با قد و وزنهای متنوع متفاوت است.

انواع واژن ها شامل واژن لاله شکل که (در این مدل واژن مانند جوانه گل است و لبه های خارجی به مانند جوانه گل شکوفا شده است لبه های داخلی را در بر میگیرد) و یا شکل واژن میتواند پف دار باشد ( در این مدل واژن گسترش واژن در بالا و لبه های داخلی افزایش می یابد و در اصل واژن به سمت پایین به شکل ژنتیکی افتاده است).

باید بدانیم تفاوت ظاهری واژنها در عملکرد جنسی خانم و زایمان تاثیر منفی نخواهد داشت زیرا بافت واژن انعطاف پذیر است. درضمن واژن محل بروز انواع عفونتهای اندام تناسلی در خانم است و با کوچکترین تغییر در PH واژن و عدم رعایت بهداشت عفونت های دردناک و خارش دار در واژن بوجود می آید.

پس از اهمیت این عضو خدادادی آگاه شدیم و حال میتوانیم بفهمیم که چرا زیبا سازی واژن حائز اهمیت است.

جراحی های اصلی زیبایی واژن

اصلی ترین روش های جراحی زیبایی واژن، مربوط به لابیاپلاستی و لیزر واژن میباشد که در لابیاپلاستی اقدام به اطلاح فرم ظاهری واژن می شود و عمل بسیار پر طرفداری در سراسر دنیاست.

لیزر واژن هم روشی کم هزینه تر برای روشن تر کردن واژن، تنگ کردن واژن و البته کاربرد های دیگر است که در زیر میتوانید در خصوص هر یک، مطالعه ای دقیق و کامل داشته باشید:

لابیاپلاستی و همه چیز در مورد آن

لیزر واژن و کاربرد های آن

واژن زیبا

2- روشهای داشتن واژن زیبا:

بهتر از هر کار بهتر است بهداشت این عضو مهم را رعایت کنیم به اینگونه که بعد از نزدیکی حتما با محلولهای شستشوی واژن محل را شستشو دهیم از روابط جنسی پرخطر پرهیز کنیم ابتدا برای شستن در سرویس بهداشتی از جلو به عقب این کار را انجام دهیم و شستشو از جلو آغاز شود.

در ابتدا باید به بیرون واژن که شامل لابیا های بزرگ و کوچک است توجه ویژه کنیم اگر لابیا بزرگ و سیاه رنگ است و باعث عفونتهای مکرر میشود حتما در صدد لابیا پلاستی باشیم.

در بسیاری موارد خانم ها خواهان این هستند که لابیا های کوچک کلا کات شده و برداشته شود این نوع لابیا علاوه بر اینکه از زیبایی کاملی برخوردار نیست میتواند موجب انحراف مسیر ادرار شما هم شود. لذا بهتر است مدل لابیاپلاستی را به عهده جراحتان بگذارید.

سپس به فکر داخل واژن بیفتیم و جراحی زیبایی واژن را که شامل واژینوپلاستی ، رکتوسل، سیستوسل، پرینورافی و لیفت واژن است را مدنظر قرار دهیم.

درمورد لابیاهای بیرونی هم بسته به مورد از سفید کردن واژن، تزریق چربی،تزریق ژل ویاحتی جراحی لابیاهای بزرگ میتوان استفاده کرد.

جوانسازی واژن در طب سنتی

شاید دوست داشته باشید روش ها و خوراکی های جالبی که در طب سنتی برای جوانسازی و سلامتی واژن پیشنهاد می شود را هم بشناسید.

در این مطلب برای شما کامل این روش ها ها توضیح داده ایم:

جوانسازی واژن در طب سنتی

روش های داشتن واژن زیبا

3- جراحی زیبای واژن :

جراحی های زیبایی در واژن شامل جراحی محل ورودیه واژن که همان لابیاها است.

وجراحی در واژن که شامل پرینورافی،بالاکشیدن مثانه و عقب راندن رکتوم هزینه شده به واژن (APR)یا همان جراحی سیستوسل رکتوسل می باشد که خصوصا در افراد با سابقه زایمان های طبیعی متعدد و یا طول کشیده که همراه با سختی نوزاد متولد شده و یا افراد مسن با شلی زیاد واژن کاربرد دارد مونس پلاستی هم در مواردی که پوست ناحیه مونس پوبیس شل و افتاده میشود میتوان با بالاکشیدن پوست آن ناحیه ترمیم شود.

مونس پلاستی امروزه بسیار مورد توجه خانمهای چاق که با بالا رفتن سن پوستی شل و آویزان پیدا میکنند قرارگرفته است.

مشاوره رایگان

4-لابیاپلاستی :

در ابتدا باید بدانیم ساختار بدن خانمها شامل دو بخش لابیا میباشد (لابیاهای کوچک یامینور و لابیاهای بزرگ یا ماژور ) در اصل هنگام زیبا سازی جراح باید هردو بخش را مورد توجه قرار داده و اصلاح و بهبود ظاهری هر دو بخش را به فرد گوشزد کند.
لابیا ماژور یا لابیاهای بزرگ در اصل لابیاهای کوچک را در برمیگیرد و از قله استخوان شرمگاهی تاپرینه امتداد می یابد .

لابیا های کوچک (مینور) دو لایه پوست که البته در داخلش بافت عضلانی و گاهی چربی هم وجود دارد است که از بالا شامل کلیتوریس (عضو نعوظ پذیر که عضو لذت زن هم به حساب می آید ) و ازپایین دهانه ورودی واژن را شامل میشود.
بیشتر روشهای پرکاربرد برای انجام عمل لابیاپلاستی شامل روش Wedge و Trim است.

 

a) در روش Wedge: با ایجاد برش گوه ای شکل به شکل V بیشتر از همه بافتهای مرکزی کات شده و برداشته میشود . حتما بایستی بافت لابیا بزرگ باشد تا بتوان از این روش استفاده کرد
b) روش Trim: لبه های داخلی با انحنای مناسب کلامپ میشود و سپس با برش لیزری برداشته می شود و سپس محل خونریزی کوآگوله شده و یا بخیه زده میشود.
این عمل( لابیاپلاستی) به علت اینکه در دسته جراحیهای مینور به حساب می آید معمولا کم خطر است و معمولا تجربه ی شگفت انگیز و زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

برای تنگی واژن چیکار کنیم!؟؟

یک مطلب بسیار مفید و کمک کننده داریم که با استفاده از آن میتوانید روش های مفید برای تنگ کردن واژن در خانه را یاد بگیرید.

پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید:

برای تنگی واژن چی بخوریم؟

در افرادی این عمل (لابیاپلاستی) کاربرد دارد که:

a) به علت چروکیده بودن کیلیتوریس میل جنسی کاهش یافته است.
b) بزگی لابیا ها موجب تعریق و بدبو شدن داخل واژن میشود.
c) ظاهر نازیبا و ناهمگون لابیا ها
(d درد و کشیدگی و سوزش و ناراحتی در ناحیه.
باید بدانیم بدنبال لابیاپلاستی مراقبتها بسیار مهم و به اندازه جراحی حائز اهمیت است.

 

داشتن واژن زیبا با واژینوپلاستی

5- واژینو پلاستی:

یک عمل جراحی روی واژن است که بسیار پرطرفدار شده است . در این عمل عضلات شل شده و افتاده واژن در چندین لایه تحت ترمیم قرار گرفته و خصوصا در افراد باسن بالا کسانی که مرتب تغییر وزن میدهند (چاق هستند و در صدد کم کردن وزن بوده و یکباره به مقدار زیادی وزن کم میکنند) همچنین در افراد با زایمانهای متعدد مفید فایده قرار میگیرد .
در این عمل اگر بافت مثانه به داخل واژن پرو لایه (افتاده باشد ) بایستی سعی در ترمیم افتادگی مثانه نمود و اگر بافت رکتوم (بخش مهمی از روده) به داخل واژن افتادگی پیدا کرده باشد آنرا هم ترمیم نموده و در اصل ارگانهای حیاتی طی این جراحی به جایگاه اصلی خود باز خواهند گشت.
لذا این عمل باعث بهبود فرد از نظر سلامتی و بهبود تکرر ادرار و احتباس مدفوع شده و شادابی خوشحالی را به فرد باز میگرداند همچنان با انجام این عمل فرد و شریک جنسی او از روابط جنسی رضایت بیشتری خواهند داشت .

نکات حائز اهمیت قبل از واژینوپلاستی این است که:

a) دخانیات باید حدود 3 هفته قبل از این عمل ترک شود .
b) حتما قبل از این عمل پاب اسمیر تهیه شود.
c) آزمایشات لازم خون که توسط جراح توصیه میشود حتما انجام شود.
d) بایستی از لحاظ روحی کاملا آماده این عمل باشید
g) حتماباید در این عمل رضایت همسر هم (درصورت داشتن همسر) مدنظر قرار گیرد.
e) میزان تنگ کردن واژن در این عمل باید با معیار های پزشکی و زیبایی هم خوانی داشته باشد و فقط بر توصیه ی بیمار و خواسته نامعقول وی که مرا بسیار تنگ کن استوار نباشید .زیرا در صورتی که تنگی بسیار باشد قطعا بعد از نزدیکی منجر به درد و اذیت در خانم خواهد شد.

6-تنگ کردن واژن :

اگرچه در سایتها صحبت از تنگ کردن واژن با متد های خانگی و دارویی هم هست اما باید تاکید شود که این روشها کاملا موقتی است.
روشهای متنوعی برای این عمل مهم وجود دارد به گفته ی دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان در تهران تنگ کردن با نخ به علت سرپایی بودن امروز بسیار مورد توجه بانوان محترم قرار گرفته است ولی با توجه به قیمت نخهای خار دار که با دلار محاسبه میشود شاید این روش هم درکشور ما(ایران) مقرون به صرفه نباشد .
یکی از روشهای دائمی برای انجام تنگ کردن واژن جراحی است که در این روش میتوان شاهد قطعی ترین و کار امد ترین متد بود. در حقیقت تمام این جراحیها فقط جنبه ی زیبایی وکاسمتیک ندارد و گاهی جنبه ی درمانی نیز دارد لذا انتخاب نوع جراحی توسط جراح زنان آگاه و متبحر که بتواند باظرافت این جراحی را انجام دهد در اولویت است.

تنگ کردن واژن

[anchor id=”l6″ ]

در این عمل ها نه تنها عضلات واژن تقویت شده و به هم نزدیک میشود و بلکه فاصله ی بین مقعد و واژن که دچار افتادگی شده است بازسازی میشود.
باید بدانیم افرادی که سابقه ی زایمان طبیعی داشته اند و یا افراد چاق و کسانی که به دنبال عطسه و سرفه ادرارشان می ریزد و یا افراد یائسه بیشتر به این جراحیها نیاز پیدا میکنند . همانگونه که در بالا گفتیم اگرچه تنگ کردن واژن با نخ نیز تهاجمی است و نیاز به بیهوشی ندارد اما حتما بایستی ابتدا پزشک معاینه کند و شرایط شما را برای انجام این عمل بسنجد و ببیند که به این روش آیا پاسخ می دهید یا خیر . البته باید بدانیم که به مدت 1 ماه بعد از تنگ کردن واژن با نخ نمیتوانید نزدیکی و رابطه جنسی داشته باشید .

در جراحی پرینورافی که در افراد با پرینه ی آسیب دیده (مثلا شخص سابقه زایمان طبیعی دارد) بافت آسیب دیده و کش آمده پرینه طی این جراحی بازسازی شده و به جای خود بازمیگردد.

داشتن واژن زیبا

7- سفید کردن واژن:

روشن سازی و سفید کردن واژن و لابیا ها موردی است که امروزه بسیار مورد عنایت قرار گرفته است.
آیا میدانید در مطب دکتر ویدا یوسفیان جهت سفید کردن واژن از لیزر، دارو و کربوکسی تراپی همزمان استفاده و نتیجه شگرف حاصل می شود .
درصورتیکه حدود نیم ساعت قبل از انجام لیزر سفید کننده از کرم های بی حسی (به مقدار زیاد و خمیری)استفاده کنید و قبلش یک قرص تک دوز ضد التهاب (حدود نیم ساعت قبل از مراجعه) مثل قرص دیکلوفناک بخورید درد ملایم مثل درد لیزر موهای زائد را تجربه میکنید و ابتدای انجام لیزر سفید کننده ممکن است کمی احساس کنید که ناحیه تیره تر شده است علتش این است که بافت شروع به پاسخ دهی می کند و یک تیرگی و پوسته ریزی ابتدایی را شاهد خواهیم بود پس جای نگرانی نیست البته لازم به ذکر است که دوز اشعه لیزر باید متناسب با پوست فرد در نظر گرفته شود.

برای تیرگی واژن چه باید کرد؟

تیرگی واژن مشکلی است که علاوه بر راهکار لیزر مونالیزا میتوان از روش های خانگی هم برای بهبود آن بهره گرفت.

عزیزانی که دوست دارند روش های خانگی را بدانند، این مطلب برای شما نوشته شده است:

برای تیرگی واژن چه باید کرد؟

در مورد سوال مطرح شده دوستان هم که پرسیده اند.

بهتر است در دوران بارداری به خاطر اینکه استفاده از لیزر سفید کننده واژن قدری نوپدید است و از عوارض آن بر روی جنین اطلاعات دقیق در دسترس نیست و از طرفی به خاطر اینکه حاملگی خود عامل زیادی برای ایجاد تیرگی و تیرگی در ناحیه تناسلی به علت وجود هورمون های بارداری میباشد از لیزر در این ایام صرفه نظر شود. اثرات روشن سازی و سفید کردن واژن بر روحیه خانم ها بسیار بالا بوده و میتوان شادی و آرامش را در چهره خانمهایی که از این روشها استفاده میکنند و نتیجه میگیرند را دید .

مشاوره رایگان

جوانسازی واژن :

جوانسازی واژن رفع تیرگی ، شلی واژن و افتادگی را در برمیگیرد که امروزه از لیزر واژن برای این مهم میتوان استفاده کرد .
رفع عدم تقارن لابیاهای کوچک هم (لابیا پلاستی) در این مقوله جای میگیرد . این بزرگی و ناهمگونی لابیا ها باعث احساس ناخوشنودی در هنگام نزدیکی واختلال در ادرار کردن و مشکلات فعالیتی فرد مثلا هنگام دوچرخه سواری و احساس ناراحتی و تعریق زیاد در هنگام پوشیدن لباس های تنگ و چسبان میشود که با انجام لابیاپلاستی با لیزر به راحتی این مشکل حل خواهد شد .

جوانسازی ناحیه تناسلی این فرایند را در برمیگیرد

1- کلیستوروپلاستی که علاوه بر لابیا ها ناحیه کلیستوریس نیز زیبا سازی شده و چینهای اضافه و بدفرم آن حذف میشود.
2- تقویت نقطه جی: تزریق مقدار اندکی چربی در نقطه ی جی به افزایش میل جنسی و به ارگاسم رسیدن در طی رابطه جنسی کمک میکند .
علاوه بر لیزر گریزی بزنیم بر دستگاه هیگز که با بهره گرفتن از انرژی گرمایشی به جوانسازی واژن کمک میکند . درمورد اینکه لیزر مونالیزا کار آیی بیشتری برای فرد دارد و یا دستگاه RF یا هیگز پزشک پس از معاینه نظر خواهد داد .

بیشتر از هر شخصی 2 گروه از جوانسازی واژن بهره مند میشوند:

1- افراد در دوران یائستگی
2- خانمهایی که سابقه زایمانهای طبیعی داشته اند.

 

9- لیزر واژن :

دستگاه لیزر به صورت 360 درجه در طول کانال واژن موجب تغییرات در بافت واژن شده که همین امر موجب دوباره سازی و جوان سازی واژن میشود و در اصل تحریک سلولهای فیبروبلاست موجب افزایش سطح کلاژن و الاستین شده و قابلیت کشسانی واژن را افزایش داده و شلی و افتادگی را درمان میکند که اصطلاحا Tightening  گفته میشود.
در افراد با شلی واژن که امکان عمل جراحی را به دلایلی چون چاقی بیش از حد 35<BMI و یا دیابت و یا بیماری های قلبی دریچه ای پیشرفته ندارند بسیار کاربردی است .

واژن زیبا
b) در افرادی که با وجود زایمان پارگی شدید در ناحیه پرینه ندارند نیز مفید است .
c) خانمهای یائسه که دچار خشکی واژن و آتروفی واژن هستند و تا درجات خفیف حتی بی اختیاری استرسی ادرار دارند (هنگام عطسه و سرفه) دچار ریزش ادرار میشوند هم میتوانند از این تکنولوژی بهره مند شوند.

به گفته دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زیبایی زنان و زایمان مزایای لیزر بسیار است از جمله:

a) بیمار زیر تیغ جراحی نمیرود و دچار عوارض جراحی نمیشود
b) حداکثر زمان محدودیت رابطه جنسی 1هفته است
c) زمان انجام این عمل سریع(10دقیقه)میباشد
d) نیاز به بیهوشی ندارد[anchor id=”l9″ ]

مقاله برای مطالعه بیشتر:

هزینه عمل لابیاپلاستی | هزینه عمل زیبایی واژن | عکس عمل لابیاپلاستی

 

10- روشهای زیبایی واژن بدون عمل جراحی (واژن زیبا):

از جمله این روشها استفاده از لیزر هالیفوتراپی(RF) ویا رادیوفرکونسی است.
مسلما گذر زمان و بالا رفتن سن تغییراتی در بدن ایجاد میکند که در اندام تناسلی این تغییرات در نتیجه ی افت سطح هورمون استروژن است. قابل ذکر است شل شدن واژن حتی در خانمهایی که زایمان طبیعی را تجربه نکرده اند و حتی تابه حال باردار نشده اند با افزایش سن به وقوع می پیوندد و قطعا این اختلال میتواند در روابط جنسی فرد تاثیر گذار باشد. امروزه از لیزر مونالیزا تاچ میتواند جهت رفع خشکی واژن شلی واژن بی اختیاری ادرار و رفع پیری واژن سود جست. همچنین این دستگاه کار آیی بالایی جهت رفع تیرگی در اندام تناسلی خانم دارد به شرطی که جلسات لیزر واژن تکمیل شود . پزشک متبحر و با تجربه در معاینه اولیه میتواند تشخیص دهد که فرد نیاز به چند جلسه لیزر خواهد داشت.

دستگاه هایفوتراپی(Rf) در RF سعی بیشتر بر روی تقویت عضلات کف لگن است . این دستگاه با امواج رادیویی با فرکانس های مختلف میتواند به درجاتی موجب سفت شدن عضلات واژن شود. این دستگاه مانند مایکروفر عمل کرده و سلولهای فیبرو بلاست را تحریک نموده و گردش خون در ناحیه را بهبود بخشیده و با منقبض کردن کوچکترین واحد ماهیچه ای باعث میشود که این سلول ها مثل دوران جوانی کار آیی خود را بدست آورند در این روش هم مانند لیزرباید تا یک هفته پس از انجام آن از مقاربت پرهیز شود .
کربوکسی تراپی هم روش دیگری برای جوانسازی واژن و برای داشتن واژن زیبا است که در موارد بسیار خفیف افتادگی و شلی واژن میتواند تا درجاتی مفید باشد.
دکتر ویدا یوسفیان متخصص و جراح زنان زایمان تاکید دارند که از همه این روشها قدرت لیزر واژن بیشتر است[anchor id=”l10″ ]

زیبایی واژن

RF واژینال

11- تزریق ژل و چربی به واژن :

همانگونه که تزریق ژل و چربی برای حجم دهی و جوانسازی صورت و ایجاد گونه کاربرد دارد .
در واژن لابیاهم این عمل قابل انجام هست و نتیجه ی بسیار سریع و شگرفی ایجاد مینماید . خصوصا به سرعت چروکیدگی و افتادگی در داخل واژن و لابیا ها را مرتفع میکند هرچه سن افزایش میابد چروکیدگی سمت بیرونی اندام تناسلی در بانوان به چشم می آید .واژن زیبا

سوال همیشگی خانم ها از دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زیبایی واژن اینست که ژل برای حجم دهی لبیا و واژن بهتر است یا چربی؟
دکتر ویدا یوسفیان در این خصوص میگوید مسلما بسته به هرکس فرق میکند . اگر فرد اصرار داشته باشد که کاری سریع تر با ماندگاری کمتر برایش انجام شود و کاملا سرپایی باشد قطعا ژل انتخاب مناسبی است اما مشکلی که ژل دارد اینست که حد اکثر ماندگاری 3 ساله دارد و اگر حرکت کند ممکن است مشکل ساز باشد و مراقبت از نظر ضربه مکانیکی بسیار مهم است.

تزریق چربی به واژن شامل 3 مرحله است.

1_مرحله برداشت چربی
2_مرحله پالایش یا سانترفیوژ چربی
3_مرحله تزریق چربی

باید سعی شود از جاهایی چربی برداشته شود که ماندگار بالاتری دارد. سانتیرفیوژ با پالایش بسیار حائز اهمیت است زیرا ا ایجاد گلوله شدن چربی در ناحیه جلوگیری میشود.
ودر تزریق چربی هم باید دقت شود که حجم بیشتر از حد معمول زده شود زیرا 30_40 درصد آن به فرد جذب میشود ولی بقیه چربی تزریق شده در لابیا ماندگار خواهد بود .
نکته مهم بعد از تزریق چربی در واژن  و داشتن واژن زیبا اینست که تا سه هفته از رفتن به استخر سوما.جکوزی پرهیز کنیم و سعی شود که تا 2 روز روی قسمت تزریق ننشینیم و احتیاطات لازم را انجام دهیم.
نوشیدن آب فراوان نیز پس از تزریق چربی بسیار مهم است. پس باید بدانیم که احتمال حساسیت عفونت جابجایی و قرمزی در تزریق چربی به واژن کمتر از ژل است
بهتر است تزریق چربی و داشتن واژن زیبا در افرادی که بیماری ریوی پیشرفته دارند سابقه ترومبو امبولی ویدی را ذکر.میکنند و کسانی که سابقه سکته ی قلبی یا سکته مغزی (CVA) دارند انجام نشود.

12- لیفت واژن:

تنگ کردن واژن با نخ

لیفت واژن با روشهای مختلفی قابل انجام است

1- لیفت واژن با نخ
2- لیفت واژن به کمک جراحی(واژینوپلاستی)
3-  لیفت واژن با درجات کمتر توسط لیزر مونالیزا
(لیفت واژن با نخ) با استفاده از نخ های خار دار قابل جذب میتوان به راحتی بدون ایجاد خونریزی و نیاز به بیهوشی تا درجاتی لیفت واژن و بالا کشیدن پرینه ی شل را انجام داد.
لذا با این نخ ها میتوان تا درجاتی چروکیدگی پرینه و افتادگی واژن را درحال نمود و به جوانسازی و داشتن واژن زیبا بافت کمک کرد.

لیفت واژن با جراحی (واژینوپلاستی)

امروزه جراحی های زیبایی زنان  وداشتن واژن زیباجزو جراحی های پرطرفدار است این عمل با دوام و همیشگی بوده و با وجود اینکه نیازی به اتاق عمل و بیهوشی است ولی نتیجه ی عالی و بینظیری جهت ترمیم بافت واژن افتاده ایجاد میکند.
در این روش جراح عضلات و بافت های کف لگن و واژن را با حوصله در چند لایه برش داده و به محل اصلی اولیه اش که قبل از افتادگی بود بازمیگرداند .
در این روش مهارت جراح بیشتر از پیش به رخ کشیده میشود زیرا در صورت تازه کار بودن با عدم دقت در این عمل میتواند موجب عواقب سنگینی در خانم شده و باعث ایجاد فیستول عفونت و یا درد در فرد شود.

لیفت واژن با دستگاه لیزر  جهت داشتن واژن زیبا

امواج لیزر در افرادی که خواهان یک عمل سرپایی و با نشاط بدون استرس و نگرانی هستند به کمک فرد آمده و به راحتی و به صورت سرپایی موجب لیفت و رفع افتادگی واژن میشود. ولی باید بدانیم نتیجه ی لیزر یا لیفت واژن با نخ هیچگاه به حد جراحی پرینورافی نمیرسدو خانم هایی که خودشان یا همسرشان از گشادی زیاد واژن شاکی هستند کاندید مناسبی جهت انجام لیزر نیستندو لذا حتما در جلسه اول معاینه با پزشک جراح خواسته هایشان را مطرح کنند تا پزشک طی معاینه مشاوره ای درستی به بیمار بدهد .

مشاوره رایگان

جدید ترین روشهای زیبایی واژن و داشتن واژن زیبا:

انتخاب جدید ترین روش جوانسازی واژن بستگی به سن میزان افتادگی و اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت شما دارد. مسلما 10 سال پیش  از لیزر هایفو (Nf) نبود و تنها روش بهبود شلی واژن جراحی بود و گزینه ی دیگری پیش روی بانوان عزیز نبود ولی امروزبا پیشرفت تکنولوژی متخصصان توانسته اند از این دستگاه نهایت استفاده در جهت بهبود ظاهری (لیزر سفید کردن واژن) وداخلی و باطنی (بهبود شلی واژن)را ببرند. لیزر علاوه بر لایه برداری باعث بهبود کلاژن سازی واژن هم میشود اما حتما نیاز با تکرار و تکمیل جلسات است و با یک جلسه مسلما نتیجه ی.مطلوب حاصل نخواهد شد .
در بکار گیری Rfهایفو تراپی با امواج رادیویی باعث سفت شدن عضلات واژن میشود که خوب این روش نیز مسلما به تکرار جلسات دارد.
خانمها اگر جلسات لیزر و یا هایفو تراپی را تکمیل کنند حداکثر نتیجه ی مطلوب واژن زیبا را خواهند گرفت .

اگرچه راههای دارویی مثل استفاده از کپسول ویتامین Eدر واژن جهت رفع گشادی نیز توصیه شده است ولی این روش کاملا موقتی بوده و ظرف مدت کوتاهی بافت شل واژن به حالت اولیه باز میگردد.[anchor id=”l13″ ]

14- هزینه عمل زیبایی واژن:

هزینه عمل زیبایی واژن و داشتن واژن زیبا در کشور های مختلف بسیار بالاتر از کشور ماست زیرا با توجه به افزایش روزافزون نرخ دلار قطعا انجام این عملها در کشور ما ارزانتر تر خواهد بود ..دکتر ویدا یوسفیان متخصص و جراح زیبایی زنان میگوید با توجه به تبحر و علم پزشکان ایرانی ما شاهد مراجعه ی بانوان از کشور های همسایه و حتی از کشور های پیشرفته غربی هستیم . زیرا یک عمل جراحی که در ایران بسیار ارزان تمام میشود و در آن کشور ها گران بوده و کیفیت جراحی نیز شاید به مراتب پایین تر باشد . در کل باید بدانیم که با توجه به اینکه خانمها با سنین مختلف و شرایط متنوع و خواسته های متفاوت جهت این جراحی مراجعه می کنند حتما قبل از اینکه قیمت را بپرسند باید جهت مشاوره و معاینه به پزشک مراجعه نمایند . دراین مورد اینکه آیا بیمه این جراحیها هارا پوشش میدهد باید بگویم خیر تحت پوشش قرار نمیدهد و دوستان عزیز با این علم و آگاهی باید جهت انجام این عملها به مطب پزشک مراجعه.نمایند.
برای مقرون به صرفه تر بودن این عملها بهتر است اگر خانم چند عمل زیبایی مثل لابیاپلاستی، پرینورافی و واژینوپلاستی را در نظر دارد همزمان در یک وعده این عملها را باهم انجام دهد تا هم به یکباره تحت بی حسی و یا بی هوشی قرار گیرد و هم از لحاظ مالی بار کمتری به فرد و جامعه تحمیل میشود.

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو برای جوانسازی واژن پر کاربرد و مفید هستند و از نظر هزینه هم مناسب تر میباشند.

شاید دوست داشته باشید در مورد این متد های زیبایی واژن بیشتر بدانید:

تزریق ژل به واژن

تزریق چربی به واژن

 

جهت پرسش از هزینه های عمل جراحی زیبایی و تعیین وقت شما میتوانید باشماره 02122074065 هماهنگ شوید حتما یک جلسه مشاوره و انجام آزمایشهای لازم قبل از جراحی مهم است.[anchor id=”l14″ ]

هزینه لیزر واژن

15- دکتر خوب برای زیبایی واژن و واژن زیبا:

توجه به انتخاب جراح زیبایی و جراحی برای واژن زیبا با آگاهی و تجربه ی بالا امری حیاتی است که باید به آن توجه شود.
این انتخاب سنجیده باعث میشود که استرس شما هنگام عمل کمتر شده و انرژی منفی کمتری داشته باشید زیرا با اطمینان بیشتری به نتیجه کار وارد اتاق عمل میشوید
پزشکی خوب است که قبل از انجام جراحی با توجه به معاینه و شرح حال توضیح کاملی به بیمار بدهد و خود نیز بهترین روش را نیز برای بیمارش انتخاب نماید واز سابقه بیماری و مصرف دارو در خانم آگاه شود پزشکی برای انجام جراحی زیبایی واژن مناسب است که به حدی حرفه ای باشد که توانایی رودررویی یا ار پیشامدی بعد از عمل را داشته باشد و با توجه به هرکیس نوع عمل را انتخاب نماید .
لذا پزشکی را برگزینید که سابقه انجام این عملها را به وفور در پرونده ی کاری خود داشته باشند .
حتما به چند مطب سربزنید و با چند پزشک مشاوره نمایید و از اینکه سرسری به موضوع نگاه کنید پرهیز نمایید.[anchor id=”l15″ ]

کلینیک دکتر ویدا یوسفیان متخصص و جراح زیبایی زنان زایمان نازایی آماده پذیرش خانمهایی محترم در زمینه مشاوره و آگاهی رسانی و انجام کلیه ی خدمات جوانسازی واژن از جمله لیزر جهت رفع تیرگی و انجام تنگی واژن لابیاپلاستی پرینورافی و واژینو پلاستی است

کلام آخر

به نظر می رسد این روزها همه در مورد زیباسازی واژن صحبت می کنند. البته این که خانم ها بیشتر به فکر سلامتی اندام خصوصی خود هستند خیلی خوب است اما مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه و تحقیق و مطالعه قبل از اقدام بسیار مهم است.

می توانید برای اطلاعات بیشتر از سایت معتبر هلث لاین کمک بگیرید.

جهت هماهنگی با شماره :

02122074065

لابیاپلاستی

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.