بهترین متخصص زگیل تناسلی در شهرک غرب

اگه از ساکنین غرب تهران هستید و دچار زگیل در ناحیه تناسلی شده باشید، باید حتماً به سراغ بهترین متخصص زگیل تناسلی در شهرک غرب برید.

این ویروس اگه در دست یا پا نمایان بشه تا این حد اذیت کننده نیست. اما وقتی در ناحیه تناسلی دیده بشه، علاوه بر اذیتی که در ماهیت ویروس داره، اذیت مضاعفش واسه اینه که در قسمت خصوصی بدنه و صحبت راجع بهش سخته.

یکی از بهترین متخصصین زگیل تناسلی در خانم ها، دکتر ویدا یوسفیان هستن که مطبشون در شهرک غرب تهرانه و بعد از شنیدن مشکل شما، بهترین راه درمان رو براتون تجویز می کنن.

اینستاگرام دکتر ویدا یوسفیان

برای درمان زگیل تناسلی زنان در تهران همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را کمک کنیم.

تلفن: 02122074065

زگیل ناحیه تناسلی خانم ها

زگیل تناسلی شایع ترین عفونت مقاربتی (STI) است. این ویروس از طریق رابطه جنسی واژینال، مقعدی و دهانی منتقل می شود. اما در مورد رابطه جنسی دهانی نادر است.

درمان این ویروس در یک کلینیک سلامت جنسی و یا مطب یک متخصص زگیل تناسلی می تواند به بهبود آن کمک کند.

بهترین متخصص زگیل تناسلی زنان در شهرک غرب

علائم زگیل تناسلی

زگیل تناسلی علائمی دارد که در صورت مشاهده هر کدام از آن ها در اسرع وقت به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

• مشاهده یک یا بیشتر از یک توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی یا پایین بدن
  • خارش یا خونریزی از ناحیه تناسلی یا پایین بدن
  • تغییر در جریان طبیعی ادرار (مثلاً به پهلو) که از بین نمی رود.
  • شریک جنسی که زگیل تناسلی دارد، حتی اگر هیچ علامتی نداشته باشید.

درمان می تواند به خلاص شدن از شر زگیل و جلوگیری از انتقال عفونت کمک کند. اگر شریک جنسی شما مبتلا به این ویروس است؛ برای پیشگیری و درمان سریع تر این ویروس، باید به پزشک مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان در غرب تهران

علل زگیل تناسلی

زگیل تناسلی توسط ویروسی به نام ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. انواع مختلفی از HPV وجود دارد. زگیل تناسلی در افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند بسیار شایع است.

شما می توانید زگیل تناسلی را از موارد زیر دریافت کنید:

• تماس پوست با پوست، از جمله رابطه جنسی واژینال و مقعدی
  • به اشتراک گذاری وسایل جنسی
  • رابطه جنسی دهانی که البته این مورد نادر است.
  • HPV همچنین می تواند از مادر در هنگام تولد به نوزاد منتقل شود، اما این اتفاق نیز نادر است.

بوسیدن و استفاده از وسایلی مانند حوله، کارد و چنگال، فنجان یا صندلی توالت نمی تواند باعث انتقال ویروس زگیل تناسلی شود.

علائم زگیل تناسلی

تشخیص زگیل تناسلی با بهترین متخصص زگیل تناسلی در شهرک غرب

پزشک عمومی شما را به یک متخصص زگیل تناسلی ارجاع می دهد اگر تشخیص دهد که مشکل شما همان زگیل تناسلی است. پزشک متخصص مشکلات دستگاه تناسلی و دستگاه ادراری را درمان می کند.

بهتر است با مشاهده هر یک از علائم زگیل تناسلی، بلافاصله برای ملاقات با پزشک متخصص، وقتی را معین کنید و هرچه سریعتر در جهت رفع آن اقدام کنید.

ویژگی های بهترین متخصص زگیل تناسلی در شهرک غرب

وقتی به سراغ بهترین متخصص در هر زمینه ای می روید؛ انتظاراتی از او دارید که باید برآورده شود. در وهله اول تمیزی و نظافت مطب است که باید بدون آلودگی باشد.

مورد بعدی اخلاق و نوع برخورد پزشک و پرسنل است. بهترین متخصص زگیل تناسلی در شهرک غرب باید خوش برخورد و با حوصله باشد.

پزشک باید با صبر و حوصله به حرف های بیمار گوش دهد. سپس در صورت نیاز اقدام به معاینه نماید. او معمولاً می‌تواند با اولین معاینه، زگیل ‌ها را تشخیص دهد.

مطلب مرتبط: بهترین متخصص زگیل تناسلی در سعادت آباد

دلایل ایجاد زگیل تناسلی

مراحل معاینه بهترین دکتر زگیل تناسلی در شهرک غرب

یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه زگیل تناسلی در خانم ها، مراحل زیر را برای رسیدن به بهترین راه درمانی طی خواهد کرد:

• او در ابتدا از شما در مورد علائم و شرکای جنسی تان سوال می کند.
  • توده های اطراف اندام تناسلی و پایین بدن شما را معاینه می کند.
  • بسته به محل قرارگیری زگیل، احتمالاً باید داخل واژن، پایین یا مجرای ادرار را نیز معاینه کند.

به خاطر داشته باشید که با معاینات اولیه نمی توان فهمید که از چه کسی زگیل تناسلی گرفته اید یا چه مدت به این عفونت مبتلا بوده اید.

روش درمان زگیل تناسلی توسط بهترین پزشک زگیل تناسلی بانوان

درمان زگیل تناسلی باید توسط پزشک متخصص تجویز شود. نوع درمان بستگی به نوع زگیل دارد. گاهی اوقات زگیل تناسلی بدون درمان خود به خود از بین می رود. اما اکثر مردم ترجیح می دهند آن ها را تحت درمان قرار دهند.

طول درمان ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا نتیجه دلخواه کسب شود. گاهی اوقات زگیل ها پس از درمان عود می کنند.

راه های درمان زگیل تناسلی بانوان

راه های درمان زگیل تناسلی

راه های درمان زگیل تناسلی در خانم ها عبارتند از:

1. کرم یا مایع که معمولاً خودتان می توانید روی زگیل ها بمالید.
  2. جراحی که باید توسط پزشک انجام شود. در این روش زگیل ها را بریده، سوزانده و یا به کمک لیزر درمان می کنند.
  3. منجمد کردن روش دیگری است که پزشک ممکن است تجویز کند. این روش به این گونه است که زگیل ها را منجمد می کنند. این روش معمولاً هر هفته به مدت 4 هفته انجام می شود.

ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا درمان اثر کند و زگیل ها ممکن است عود کنند. درمان برای برخی افراد مؤثر نیست. هیچ درمانی برای زگیل تناسلی وجود ندارد. اما این امکان وجود دارد که بدن شما به مرور زمان ویروس را پاک کند.

اگرچه درمان خانگی زگیل تناسلی تأثیر چندانی در روند بهبود نخواهد داشت، اما شاید دوست داشته باشید مقاله ای در این زمینه مطالعه کنید.

درمان زگیل تناسلی با واکسن گارداسیل

واکسن HPV Gardasil می تواند در برابر دو نوع از HPV (HPV 6 و HPV 11) که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند، محافظت کند.

واکسن گارداسیل برای همه افراد 12 تا 25 ساله توصیه می شود. سن ایده آل برای واکسیناسیون 12 تا 13 سال قبل از شروع فعالیت جنسی و در نتیجه قرار گرفتن در معرض HPV است.

درمان زگیل تناسلی با واکسن گارداسیل

کارهایی که باید در طول درمان زگیل تناسلی انجام داد.

اگر باردار هستید یا به باردار شدن فکر می کنید، به پزشک بگویید، برخی از درمان ها برای دوران بارداری مناسب نیستند.

در طول درمان از صابون های معطر یا حمام های حباب دار اجتناب کنید زیرا می توانند پوست را تحریک کنند.

از پزشک بپرسید که آیا درمان با کرم روی کاندوم یا کلاهک تأثیر می گذارد.

کارهایی که نباید در طول درمان زگیل تناسلی انجام داد.

از راه های درمانی زگیل تناسلی که اطرافیان پیشنهاد می دهند استفاده نکنید.این راه ها برای زگیل تناسلی ساخته نشده اند.

سیگار نکشید. اگر سیگار نکشید بسیاری از درمان ‌های زگیل تناسلی بهتر عمل می ‌کنند و بهبودی روند سریع تری خواهد داشت.

تا زمانی که زگیل ها از بین رفته اند، رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی نداشته باشید. در صورت انجام، از کاندوم استفاده کنید.

نجوه انتشار زگیل تناسلی

نحوه انتشار زگیل تناسلی

ویروس زگیل تناسلی می تواند با داشتن علائم و یا بدون هیچ علائمی بروز کند. بسیاری از افراد مبتلا به این ویروس علائمی ندارند اما همچنان می توانند آن را منتقل کنند.

اگر زگیل تناسلی دارید، شرکای جنسی فعلی شما باید آزمایش شوند زیرا ممکن است زگیل داشته باشند و از آن اطلاعی نداشته باشند. اگر علائم ظاهر شوند، ممکن است بیش از یک سال پس از عفونت رخ دهد.

روش های جلوگیری از گسترش زگیل تناسلی

شما می توانید از گسترش زگیل تناسلی با رعایت موارد زیر جلوگیری کنید:

• هر بار که رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی دارید از کاندوم استفاده کنید.
  • عدم داشتن رابطه جنسی در زمان درمان زگیل تناسلی
  • اگر ویروس در پوستی وجود داشته باشد که با کاندوم محافظت نشده باشد، همچنان می تواند منتقل شود.

چرا زگیل تناسلی عود می کند؟

ویروس HPV می تواند در پوست شما بماند و زگیل ها دوباره ایجاد شوند. زگیل ممکن است بدون درمان از بین برود، اما ممکن است چندین ماه طول بکشد. اما همچنان می توانید ویروس را منتقل کنید و تعداد زگیل ها ممکن است افزایش پیدا کنند.

چرا زگیل تناسلی عود می کند؟

زگیل تناسلی و سرطان

زگیل تناسلی سرطان نیست و باعث سرطان نمی شود. واکسن HPV از ابتلا به سرطان دهانه رحم و همچنین زگیل تناسلی جلوگیری می کند.

زگیل تناسلی و بارداری از نظر بهترین دکتر زگیل تناسلی در شهرک غرب

اگر باردار هستید و زگیل تناسلی دارید یا فکر می ‌کنید زگیل تناسلی دارید به ماما یا پزشک خود اطلاع دهید.

در دوران بارداری زگیل تناسلی می تواند رشد کند و تکثیر شود. حتی ممکن است برای اولین بار ظاهر شود، یا پس از مدت طولانی عدم حضور دوباره برگردد.

می توان با خیال راحت به درمان پرداخت، اما باید از برخی درمان ها اجتناب کرد. اگر آن ها خیلی بزرگ شده باشند، ممکن است برداشته شوند تا از بروز مشکل در هنگام تولد جلوگیری شود.

ممکن است در حین تولد به نوزاد منتقل شود، که این اتفاق بسیار نادر است. این ویروس می تواند باعث عفونت در گلو یا دستگاه تناسلی کودک شود.

اکثر زنان باردار مبتلا به زگیل تناسلی زایمان طبیعی دارند. ممکن است بسته به شرایط شما سزارین به شما پیشنهاد شود. سزارین، عملی است برای به دنیا آوردن نوزاد از طریق بریدگی ایجاد شده در شکم و رحم.

شکل زگیل تناسلی

زگیل تناسلی به صورت زائده های بدون درد ظاهر می شود و ممکن است:

• صاف یا برجسته
  • تک یا چندتایی
  • در کنار هم با ظاهری شبیه گل کلم
  • و یا حتی نامرئی باشد

در بسیاری از موارد، HPV یک عفونت تحت بالینی است. این بدان معنی است که شما ممکن است حامل HPV روی پوست خود باشید، حتی اگر هیچ زگیل قابل مشاهده ای نداشته باشید.

عفونت تحت بالینی HPV در افراد از هر جنس شایع است، اما اغلب در افراد مبتلا به دهانه رحم در آزمایش غربالگری دهانه رحم تشخیص داده می شود.

عوامل خطر زگیل تناسلی

HPV از طریق تماس مستقیم پوست با پوست در طول رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی منتقل می شود. با این حال، انتقال HPV به دهان از طریق رابطه جنسی دهانی نادر است.

عفونت می تواند پس از تماس مستقیم با یک زگیل قابل مشاهده یا تماس با پوست ناحیه تناسلی که در آن ویروس وجود دارد رخ دهد (حتی اگر هیچ زگیل قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد).

زگیل ممکن است در عرض چند هفته پس از رابطه جنسی با فردی که HPV دارد ظاهر شود، اما گاهی اوقات زگیل ها ماه ها طول می کشد تا ظاهر شوند یا اصلاً ظاهر نمی شوند.

این مسئله می تواند تشخیص این که چه زمانی یا از چه کسی ویروس را دریافت کرده اید را دشوار می کند.