هزینه پرینورافی و تنگ کردن واژن

هزینه پرینورافی چقدر میشه؟

برای همه خانم ها زیبایی و جذابیت بسیار مهم و به عنوان یک گزینه اساسی در زندگی آن ها بوده است، به همین خاطر برای این که اندام و ظاهری زیبا داشته باشند از انواع روش های جراحی و غیر جراحی استفاده می کنند.

پرینورافی مانند جراحی واژینوپلاستی یک روش زیباسازی واژن محسوب می شود که توسط پزشک جراح متخصص زنان انجام می شود.

حال آن که زیبایی ظاهری ناحیه واژینال که به عنوان یک اصل اساسی در بهروری لذتی از رابطه زناشویی برای خانم ها و آقایون محسوب می شود, بسیار برای بانوان مهم می باشد. همانطور که می دانید بسیاری از خانم ها به واسطه بارداری، زایمان و شرایط مربوط به آن دچار افتادگی و یا حتی بدتر از آن یعنی پارگی ناحیه پرینه در حد فاصل مقعد و واژن می شوند که عارضه بسیار ناخوشایند و دردناکی را برای یک خانم ایحاد می کند. برای درمان ابن مشکلات انواع روش های جراحی زیبایی واژن ارائه شده اند تا با انجام چنین عمل های حس زیبایی و جوانی دو مرتبه به خانم ها بازگردانده شود. جراحی پرینورافی یکی از همین عمل های زیبایی واژن است که در ادامه مطلب قصد داریم در مورد نحوه عمل ,هزینه عمل ودیگر موارد مربوط به پرینورافی بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه شوید:

پرینورافی چیست؟

بین واژن و مقعد بافتی به نام پرینه وجود دارد که در حالت عادی و قبل از برقراری رابطه جنسی، سایز مهبل حدود 3 یا 4 اینچ می باشد اما در حین برقراری رابطه جنسی تغییر سایز پیدا می کند. محل قرار گیری بافت پرینه به گونه ای است که عضلات کف لگن را در بر می گیرد، به همین دلیل میل به برقراری رابطه جنسی را افزایش داده و رابطه جنسی را برای طرفین لذت بخش تر می کند.
با بالا رفتن سن و در اثر زایمان های متعدد، افزایش وزن، زیاد بودن رابطه جنسی و غیره واژن گشاد می شود. گشادی واژن باعث نارضایتی در روابط جنسی زوجین می شود.. رابطه جنسی و زایمان طبیعی به مرور موجب تغییر شکل، ناهمواری و شل شدگی واژن می گردد زایمان طبیعی حتی ممکن است باعث آسیب جدی تری مثل پارگی پرینه گردد. گشادی واژن را با انجام عمل پرینورافی می توان درمان کرد

 

مشاوره هزینه پرینورافی

عمل پرینورافی چیست؟

عمل پرینورافی نوعی جراحی زیبایی ناحیه تناسلی می باشد که به منظور تنگ کردن واژن انجام شده و می تواند آسیب های ایجاد شده بافت پرینه و دهانه واژن مورد بازسازی قرار می دهد وآن را به شکل اولیه خود و قبل از بارداری برمی گرداند.
برای عمل پرینورافی از بی حسی موضعی یا بیهوشی ساده استفاده می شود. جراح، دیواره های پشتی واژن را به هم نزدیک و با بخیه آنها را به هم وصل می کند. در نتیجه اندازه واژن کوچکتر از قبل می شود.هزینه پرینورافی

نحوه انجام عمل پرینورافی

این عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود سپس جراح زنان با تخصص و مهارت بالای خود جداره های پشتی واژن را که کمی شل و باز شده اند را به یک دیگر نزدیک و متصل می کند. این گونه سایز داخلی واژن نیز کاهش می یابد. در نظر داشته باشید که این عمل جراحی تا عمق واژن پیش نمی رود و حداکثر تا حدود 2-3 سانتی متری واژن وارد می شود.
زمان صرف شده در این عمل حدود 1-2 ساعت می باشد. در نهایت بهبودی به سرعت رخ می دهد و فرد پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به فعالیت های عادی خود باز می گردد.

 

مقاله برای مطالعه بیشتر:

تنگ کردن واژن بعد از زایمان طبیعی

مزایای عمل پرینورافی

عمل پرینورافی با تنگ کردن واژن به زیبایی واژن کمک شایانی می نماید. عمل پرینورافی مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال:

  • افزایش لذت جنسی فرد به خاطر تنگ شدن واژن
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها در برقراری رابطه جنسی
  • دوره نقاهت کوتاه و بهبودی سریع بعد از عمل پرینورافی
  • عدم خونریزی واژن بعد از عمل پرینورافی
  • عدم تورم واژن بعد از عمل

 

پرینورافی

نکات مهم در جراحی پرینورافی

جراحی پرینورافی با استفاده از دستگاه لیزر مخصوص انجام می گیرد.
در این روش جراحی، عمق لازم جهت لیزر نباید بیشتراز 2یانهایتا 3 سانتی متر باشد تا آسیبی به این ناحیه وارد نشود.
جراحی پرینورافی به عنوان یک جراحی مکمل هم شناخته شده است و می تواند همزمان با سایر جراحی های زیبایی واژن از جمله لابیاپلاستی صورت پذیرد.
ترمیم بافت پرینه می تواند همراه با واژینوپلاستی نیز انجام گیرد.
ضرروت انجام آزمایشات پاپ اسمیر یکی از اقدامات اصلی پس از انجام عمل پرینورافی می باشد.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه پرینورافی و اعمال جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی

۱- تکنیک جراحی
۲- شکل و فرم لابیا مینور
۳- میزان برش های مورد نیاز در جراحی
۴ – مواد مصرفی و ابزار جراحی :
نخ بخیه یا
استفاده از لیزر
۵- همراه شدن لابیا پلاستی با دیگر جراحی های زیبایی
۶- محل انجام عمل لابیاپلاستی (بیمارستان ، یا مطب)

مشاوره

ماندگاری عمل پرینورافی

میزان ماندگاری نتیجه عمل پرینورافی تقریبا دائمی است. در واقع ماندگاری عمل پرینورافی بیشتر بستگی به این دارد که مراقبت های بعد از عمل خود را چطور رعایت کرده باشید. مثلا انجام فعالیت های سنگین در دوره نقاهت می تواند باعث کشیده شدن یا پارگی بخیه ها شده و این می تواند روی نتیجه عمل شما تاثیرگذار باشد. همچنین اگر بعد از عمل پرینورافی دوباره باردار شوید و زایمان کنید، قطعا نتیجه عمل شما تغییر می کند.

چه افرادی نمی توانند تحت جراحی پرینورافی قرار بگیرند؟

  • خانم های باردار و خانم هایی که قصد بارداری دارند.
  • خانم هایی که در سیستم ایمنی خود دچار ضعف یا مشکل هستند.
  • خانم هایی که دچار یبوست های مکرر می شوند.
  • خانم هایی که دچار شلی رحم یا چاقی مزمن هستند.
  • تومورهای لگنی یکی دیگر از عوامل محدود کننده برای انجام پرینورافی هستند.

مقاله زیر برای مطالعه بیشتر شما:

ترمیم واژن

 

هزینه پرینورافی

هزینه تنگ کردن واژن  یا هزینه پرینورافی مانند سایر جراحی های زیبایی واژن با توجه به علائم مختلف ومیزان گشادی ومشکلات واژن متفاوت می باشد و با توجه به نوسانات قیمتی که در بین عمل ها ی جراحی زیبایی وجود دارد، قیمت عمل زیبایی واژن یا همان پرینورافی به موضوعی مهم تبدیل شده است. به همین دلیل عوامل موثر در برآورد هزینه عمل پرینورافی را برای تان شرح می دهیم که عبارت اند از:

  • هزینه دستمزد جراح زنان و زایمان که به میزان تخصص، تجربه، مهارت بالای و شهرت وی بستگی خواهد داشت.
  • نوع بیمارستان محل جراحی از لحاظ دولتی یا خصوصی بودن
  • موقعیت مکانی مطب پزشک
  • تعداد دفعات مراجعه به مطب و پرداخت حق ویزیت

لازم به ذکر است: از آن جایی که عمل پرینورافی یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود، شرکت های طرف قرار داد این عمل را تحت پوشش قرار نمی دهند. و هزینه این عمل بصورت آزاد احتساب می شود.
توجه داشته باشید با انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان شهرک غرب به بهترین نتیجه ممکن دست یابید این گونه با انتخابی هوشمندانه می توانید ضامنی برای سلامتی و زیبای تان باشید زیرا ناحیه تناسلی منطقه حساس و مهمی برای هر شخصی بوده و هست.
اگر شما هم از گشادی واژن و عوارض آن رنج می برید و تمایل به انجام عمل پرینورافی دارید یا اینکه به دنبال روشی هستید که بتوانید بدون نیاز به جراحی، این مشکل را درمان کنید.در حال حاضر خانم دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص بیماری های زنان و زایمان هر دو روش عمل جراحی پرینورافی و تنگ کردن واژن با نخ بدون عمل را برای شما انجام می دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

راه‌‌‌‌‌های ارتباطی با دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زیبایی زنان در شهرک غرب: 22074065 – 09370786637

لینک دین مارا دنبال کنید

لابیاپلاستی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.