لیزر واژن در تهران

برای انجام لیزر واژن در تهران با لیزر مونالیزاتاچ، دکتر ویدا یوسفیان با 15 سال سابقه طبابت در زمینه جراحی و زیباسازی و جوانسازی ناحیه تناسلی زنان، بهترین و مطمئن ترین انتخاب هستند.

لیزر واژینال به دلایل مختلف و به منظور درمان و زیبایی کاربرد دارد. برای هر دلیلی که قصد مراجعه برای استفاده از لیزر مونالیزاتاچ را دارید؛ در انتخاب پزشک متخصص و مجرب دقت کنید.

در ادامه بیشتر با جزئیات کار با لیزر واژن، کاربردها و مزایای آن آشنا می شوید.

لیزر واژینال چیست؟

درمان با لیزر واژن در واقع به استفاده از لیزر درمانی برای شرایط مختلف واژن اشاره دارد. این موارد شامل استفاده از فناوری لیزر برای روش هایی مانند جوانسازی، درمان نئوپلازی داخل اپیتلیال، و مدیریت شرایطی مانند کندیلوم آکومیناتوم یا زگیل تناسلی است.

روش دیگر جوانسازی واژن را ببینید: prp واژن

این روش شامل استفاده از تکنیک هایی مانند لیزر دی اکسید کربن (CO2) و درمان فتودینامیک با واسطه 5-آمینو لوولینیک اسید (ALA-PDT) برای رسیدگی به ضایعات پیش سرطانی و بیماری های مقاربتی ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) است.

همچنین هزینه لیزر سفید کننده واژن را میتوانید بخوانید.

مزایای لیزر واژن

مزایای لیزر واژن

اثربخشی و ایمنی درمان‌ های لیزر واژینال به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است.

مزایا و فواید لیزر واژن و عوامل مؤثر بر شرایطی مانند نئوپلازی داخل اپیتلیال واژن با درجه پایین (VaIN)، جوان ‌سازی واژن و سایر اقدامات تأثیرگذار بر سلامت زنان از جمله این مطالعات بوده است.

مطالعات نشان داده ‌اند که درمان‌ های لیزر واژینال مانند لیزر CO2 همراه با ALA-PDT می‌ تواند یک راهکار مناسب و ایمن برای درمان شرایطی مانند کندیلوم واژن و VaIN باشد.

درمان‌ های لیزر واژینال مانند لیزر CO2 و فتودینامیک تراپی، اثربخشی خود را در رفع مشکلات مختلف واژن نشان داده‌ اند.

علاوه بر این، مطالعات نشان داده اند که لیزر واژن بر پاکسازی عفونت ‌های پرخطر HPV و پسرفت VaIN نیز تأثیر گذار است و بیمار نتایج و ایمنی مرتبط با این درمان‌ ها را دریافت می کند.

لیزر واژن در تهران

لیزر مونالیزا چه کاربردهایی دارد؟

لیزر مونالیزا تاچ برای طیف وسیعی از درمان های زنان و زایمان و سلامت واژن استفاده می شود. این لیزر برای رساندن انرژی لیزر CO2 فرکشنال به بافت ‌های نرم طراحی شده است.

همچنین به دلیل رویکرد غیر جراحی و غیر دارویی خود برای رسیدگی به شرایط مختلف شناخته شده است.

موارد استفاده لیزر واژن در تهران عبارتند از:

سلامت واژن

لیزر مونالیزا تاچ برای پیشگیری و درمان آتروفی واژن استفاده می‌ شود که می ‌تواند ناشی از افت استروژن در دوران یائسگی یا بعد از زایمان باشد.

به فعال سازی مجدد تولید کلاژن جدید، ایجاد مجدد شرایط بافت واژن و رفع علائمی مانند خشکی، نازک شدن دیواره های واژن و ناراحتی در حین مقاربت کمک می کند.

سندرم تناسلی ادراری یائسگی (GSM)

لیزر درمانی برای درمان علائم GSM، که به عنوان آتروفی ولوواژینال نیز شناخته می شود، کاربرد دارد. این وضعیت شامل علائمی مانند خشکی واژن، خارش واژن، رابطه جنسی دردناک (دیسپارونی) و ادرار دردناک (دیسوریا) است.

جوانسازی واژن

لیزر واژن برای جوانسازی واژن استفاده می شود و هدف آن افزایش شادابی واژن، عملکرد و بازسازی بافت است.

این تأثیر می تواند شل شدگی واژن، خشکی، بی اختیاری ادرار و سایر نگرانی های مرتبط را برای بهبود رضایت جنسی و کیفیت کلی زندگی را برطرف کند.

درمان ضایعات پیش سرطانی

درمان با لیزر برای درمان شرایط پیش سرطانی مانند نئوپلازی داخل اپیتلیال واژن (VaIN) و در مدیریت شرایط مربوط به عفونت های ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) نیز بسیار مؤثر و کاربردی است.

بی اختیاری ادرار

لیزر مونالیزا همچنین با مدیریت علائم دستگاه ادراری، بی اختیاری ادرار و مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی را برطرف می کند.

مداخله غیرتهاجمی

این درمان به عنوان یک مداخله غیر هورمونی و غیرتهاجمی استفاده می شود که مکانیسم های درمانی طبیعی بدن را برای بازگرداندن بافت واژن به سطوح قبل از یائسگی تحریک می کند.

این کاربردهای متنوع لیزر مونالیزا تاچ، تطبیق پذیری آن را در درمان طیف وسیعی از نگرانی های مربوط به سلامت زنان و واژن، ارائه راه حل های غیر جراحی و غیر دارویی برای بهبود رفاه زنان نشان می دهد.

هزینه لیزر واژن در تهران

هزینه لیزر واژن در تهران

هزینه لیزر واژن در تهران بستگی به دلیل استفاده بیمار از لیزر دارد. با توجه به شرایط بیمار و درمان نوع بیماری به کمک لیزر مونالیزاتاچ، هزینه لیزر متفاوت است.

مدت زمان استفاده از لیزر با توجه به درمان بیماری مرتبط، ممکن است کوتاه تر یا طولانی تر باشد؛ بنابراین برای قیمت لیزر در تهران، نمی توان به مبلغ دقیقی اشاره کرد.

برای اطلاع از هزینه بهتر است با مطب مورد نظر تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت نمایید. همچنین برای قیمت دقیق لیزر، مراجعه به پزشک و معاینه توسط وی الزامی است.

شماره تماس زیر برای راحتی شما در دسترس می باشد.

 

لیزر مونالیزا برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر درمانی واژن با لیزر مونالیزا تاچ برای چندین گروه از افراد مناسب است، از جمله:

زنان یائسه

زنانی که مشکلات سلامت واژن را به دلیل کاهش طبیعی سطح استروژن در طول یا بعد از یائسگی تجربه می کنند؛ می توانند از لیزر درمانی مونالیزا تاچ بهره مند شوند.

درمان مؤثر در این افراد شامل رفع علائم آتروفی واژن، مانند خشکی، نازک شدن دیواره های واژن، ناراحتی در حین مقاربت و علائم ادراری است.

زنان با حساسیت به استروژن

برای زنانی که به دلیل حساسیت به استروژن یا موارد منع مصرف نمی ‌توانند تحت درمان جایگزین استروژن قرار گیرند؛ لیزر مونالیزا تاچ جایگزینی بدون هورمون برای رفع نگرانی ‌های سلامت واژن به منظور کاهش استروژن است.

درمان هورمونی سرطان سینه

زنانی که تحت درمان سرطان سینه قرار گرفته‌ اند که منجر به کاهش سطح استروژن به دلیل داروها یا مداخلات جراحی شده است؛ ممکن است علائم سندرم تناسلی ادراری یائسگی (GSM)، از جمله خشکی واژن، مقاربت دردناک و مشکلات ادراری را تجربه کنند.

لیزر مونالیزا تاچ یک گزینه درمانی غیر هورمونی برای این دسته از افراد را ارائه می دهد.

زنان مبتلا به عدم تعادل هورمونی

کسانی که دچار عدم تعادل هورمونی هستند یا داروهای هورمونی مصرف می کنند ممکن است لیزر درمانی مونالیزا تاچ را برای رفع مشکلات سلامت واژن بدون استفاده از درمان های هورمونی مفید بدانند.

به طور کلی، لیزر درمانی مونالیزا تاچ برای زنانی که به دنبال یک گزینه غیرتهاجمی و غیرهورمونی برای رفع علائم آتروفی واژن، سندرم تناسلی ادراری یائسگی و شرایط مرتبط هستند؛ مناسب است و یک جایگزین درمانی ایمن برای مراحل و شرایط مختلف سلامت زنان می باشد.

چه کسانی نباید از لیزر مونالیزا تاچ استفاده کنند؟

درمان لیزر مونالیزا تاچ ممکن است برای زنانی که دارای ضایعات ناشناخته واژن، گردن رحم یا سایر موارد هستند؛ مناسب نباشد.

همچنین کسانی که باردار هستند یا در عرض 3 ماه پس از زایمان؛ دارای پرولاپس فراتر از پرده بکارت باشند؛ برای انجام لیزر مناسب نیستند.

کسانی که سابقه جراحی ترمیمی لگن؛ سابقه اختلال در ترمیم یا تشکیل کلوئید دارند؛ لیزر درمانی برای آن ها توصیه نمی شود.

لیزر درمانی برای آن دسته از افرادی که درمان ضد انعقادی شناخته شده یا شرایط ترومبوآمبولیک داشته باشند؛ مناسب نیست.

درمان با لیزر واژن در تهران

درمان با لیزر واژن در تهران

لیزر مونالیزا تاچ در درجه اول برای درمان علائم مرتبط با آتروفی واژن مانند خشکی واژن، خارش، سوزش، مقاربت دردناک و بی اختیاری خفیف ادرار استفاده می شود.

همچنین برای درمان سندرم تناسلی ادراری یائسگی (GSM) استفاده می شود که شامل طیف وسیعی از علائم از جمله خشکی واژن، سوزش و مقاربت دردناک است.

علاوه بر این، این درمان ممکن است به نفع زنانی باشد که به دلایل دیگر، مانند عدم تعادل هورمونی یا شرایط خاص پزشکی، ناراحتی واژن را تجربه می‌ کنند.

با این حال، برای تعیین اینکه آیا لیزر مونالیزا تاچ برای شرایط فردی مناسب است یا خیر، مشورت با یک متخصص زنان ضروری است.

خطرات یا عوارض لیزر واژن

خطرات یا عوارض جانبی مرتبط با لیزر مونالیزا تاچ ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • لکه بینی، خونریزی خفیف واژن، ترشحات صورتی یا قهوه ای واژن
  • احساس سوزش خفیف، خارش، حساسیت یا سوزش در هنگام ادرار
  • ترشحات آبکی خفیف تا زیاد واژن
  • قرمزی، تورم، التهاب یا حساسیت
  • ناراحتی، خونریزی دقیق یا خارش
  • آسیب به چشم در صورت عدم استفاده از عینک محافظ

برای عدم بروز برخی این عوارض و کاهش بعضی از خطرات اجتناب ناپذیر، بهترین کار مراجعه به یک پزشک و جراح متخصص و با تجربه و مهارت است.

در منابع معتبر راجب لیزر واژینال مطالعه کنید:

ncbi

clevelandclinic

dukehealth

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.