هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران 1403

هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران 1403

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است؟ لابیاپلاستی چگونه انجام می شود ؟ آیا کاندید عمل لابیاپلاستی هستم ؟

اگر موقع دوچرخه سواری لابیاهات ورم می کنه، اگر نمی تونی شلوار تنگ بپوشی، اگر مرتب عفونت های قارچی می گیری و یا به هنگام رابطه های طولانی لابیاهات دردناک می شه. همه این موارد از دلایلی هست که باید عمل لابیاپلاستی را انجام بدی.

اولین قدم برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران انتخاب جراح متخصص و باتجربه در زمینه جراحی های زیبایی واژن است.

دکتر ویدا یوسفیان که در حال حاضر یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان در تهران می‌باشند، عمل لابیاپلاستی به بهترین نحو انجام می شود.

برای رزرو وقت با ایشان کافیست همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

02122074065

در ادامه به بررسی چگونگی انجام لابیاپلاستی و هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران 1403 می پردازیم.

هزینه لابیاپلاستی در تهران

قیمت بهترین جراحی لابیاپلاستی با توجه به کیفیت و نوع جراحی ، پزشک متخصص و کلینیک متفاوت است.

مهم ترین عامل موثر بر قیمت عمل بهترین جراح لابیاپلاستی، میزان بزرگی و افتادگی لابیا مینور است. هر چه میزان افتادگی بیشتر باشد، قیمت جراحی نیز بالاتر است.

یکی از سوالات پرتکرار در مورد عمل لابیاپلاستی این است که هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است؟ همان طور که می دانید عوامل مختلفی بر هزینه عمل های زیبایی تاثیرگذار است. بنابراین تعیین دقیق هزینه ی عمل باید با معاینه و توسط متخصص مشخص شود.

قیمت پایه از 5 میلیون تا 10 میلیون تومان است. روشی که برای عمل لابیاپلاستی توسط پزشک با توجه به شدت مشکل انتخاب می شود در هزینه عمل موثر است.

گاهی همزمان با لابیاپلاستی عمل های دیگری مثل واژینوپلاستی و هودکتومی هم انجام می شود که بر میزان قیمت عمل تاثیرگذار است.

 

هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران 1403

عوامل موثر بر هزینه جراح لابیاپلاستی در تهران

همانطور که می دانید لابیاپلاستی عمل زیبایی محسوب می‌شود و عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی‌گیرد پس عمل لابیاپلاستی و دیگر عمل های زیبایی واژن تحت پوشش بیمه نیستند.

بعضی از خانم ها تمایل دارند که همزمان با عمل لابیاپلاستی، عمل های دیگری مانند واژینوپلاستی، تزریق ژل و روشن کردن واژن هم انجام دهند. هزینه لیزر واژن جلسه ای یک و نیم میلیون تومان است.

موارد زیر عوامل دیگری هستند که بر هزینه عمل تاثیرگذارند:

1-تکنیک جراحی

تکنیک جراحی بر روی هزینه لابیاپلاستی موثر است. دو روش برای عمل لابیاپلاستی وجود دارد: دوش جراحی و روش لیزر. روش جراحی زمانی انجام می شود که اندازه لابیاها خیلی بزرگ باشد جراحی معمولا در کلینیک و یا بیمارستان تحت بی هوشی انجام می شود. بنابراین هزینه آن بالاتر است.

هنگامی که اندازه لابیاهای مینور خیلی بزرگ نباشند، از لیزر برای انجام لابیاپلاستی استفاده می شود.

2 – مواد مصرفی و ابزار جراحی

اگر از روش جراحی برای لابیاپلاستی استفاده شود نیاز به بخیه زدن و استفاده از نخ بخیه می باشد. نخ بخیه باید از بهترین جنس و با کیفیت بالا باشد. جنس، نوع و برند نخ بخیه بر هزینه لابیاپلاستی موثر است. برخی از نخ ها جای اسکار کم تری باقی می گذارد و وارداتی هستند، در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند.

3- همراه شدن لابیا پلاستی با دیگر جراحی های زیبایی

اگر همراه با لابیاپلاستی عمل های دیگری نیز انجام شود هزینه عمل بالاتر خواهد رفت. عمل های مانند هودکتومی، واژینوپلاستی و سفید کردن واژن از جمله عمل هایی هستند که همراه با لابیاپلاستی انجام می شوند.

هزینه عمل لابیاپلاستی تهران

لابیاپلاستی توسط جراح لابیاپلاستی در تهران

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که جراحی لابیاپلاستی تنها یک عمل زیبایی نیست ؛ بلکه گاهی این عمل جنبه درمانی دارد.

آناتومی اندام تناسلی زنان به گونه ای است که لابیا مینور داخل لابیا ماژور قرار گرفته است. در واقع لابیا ماژور، لابیا مینور را می پوشاند. لابیا کوچک در بالا به کلیتوریس و در پایین به پورشت ختم می شود. لابیا مینور یک عضو مخاطی است که عضله و چربی ندارد و پر از خون و عروق است. بنابراین جراحی لابیاپلاستی نیاز به دقت بالایی دارد.

جراحی لابیاپلاستی در قدیم با استفاده از تیغ انجام می شد. در این روش از تیغ استفاده می شد و نیاز به بخیه و بیهوشی داشت.

امروزه با کمک لیزر این جراحی به راحتی انجام می شود که در این روش به بخیه و بیهوشی نیازی نیست و خونریزی کمتر خواهد بود. دوره نقاهت هم کوتاه تر است.

لابیاپلاستی به خانم هایی که از لابیای بزرگ رنج می برند، کمک می کند تا فعالیت هایی مانند پوشیدن لباس تنگ، دوچرخه سواری، دویدن را راحت تر انجام دهند زیرا لبه های کوچک واژن کمتر در معرض اصطکاک و تحریک قرار می گیرند. علاوه بر این، زیبایی واژن زنان کیفیت رابطه جنسی و اعتماد به نفس خانم ها را نیز افزایش می دهد.

عمل زیبایی لابیاپلاستی چیست

در لینک بالا میتوانید کامل ترین متن راهنما در خصوص عمل لابیاپلاستی را ببینید که اطلاعات بسیار مفیدی را به شما خواهد داد.

روش های لابیاپلاستی دکتر خوب در تهران

بعضی از خانم ها از ظاهر ناحیه تناسلی خود رضایت کافی ندارند و یا دچار مشکلاتی می شوند؛ به همین دلیل خواستار جراحی لابیاپلاستی می شوند.

لابیا پلاستی روش های مختلفی دارد. این جراحی کمک می کند تا اعتماد به نفس خانم ها در حین رابطه جنسی افزایش یابد. خانم ها برای انجام لابیا پلاستی باید بهترین دکتر لابیاپلا ستی را انتخاب کنند تا دچار مشکلات و عوارض جانبی پس از عمل نشوند.

در این قسمت به بررسی انواع روش های لابیاپلاستی می پردازیم :

تکنیک وج

لبه طبیعی لابیا حفظ می شود وتنها بخشV  شکل از قسمت بیرون زده بافت جدا می شود. در این تکنیک بافت زیر مخاطی دست نخورده باقی گذاشته می شودتا زمانی که لابیاها بخیه می شوند، لبه چین خورده آن ها بدون تغییر باقی بماند. همین امر ظاهر طبیعی این ناحیه را حفظ می نماید.

تکنیک تریم

در این روش لب های مینور کلامپ می شود و برش داده می شود یعنی بافت بیرون زده و نامتقارن با لستفاده از چاقوی جراحی، قیچی یا لیزر بریده شده و سپس بخیه زده می شود.

حدود یک سانتی متر از لابیا باقی گذاشته می شود تا به عنوان یک پوشش برای ورودی واژن عمل کند

هزینه عمل لابیاپلاستی تهران

استفاده از لیزر واژینال

در این روش با استفاده از لیزر بافت لابیا برش داده می شود و همزمان انعقاد خون انجام می شود. چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است در نتیجه دوره نقاهت و بهبودی در روش لیزر سریع تر انجام می گیرد.

روش لیزری لابیاپلاستی با بیحسی موضعی و بدون بخیه یا با حداقل بخیه انجام می شودبه صورت سرپایی انجام می شود و فرد روز بعد از عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.