بهبود ارگاسم در خانم ها با جراحی های زیبایی واژن

ارگاسم در زنان تغییرات فیزیکی و روحی است که به صورت همزمان رخ میدهد و اوج لذت جنسی زن از یک رابطه است. اگر چه نقش مرد در به ارگاسم رسیدن زن اهمیت بسیاری دارد اما گاهی موانعی در این روند .وجود دارد که زن نمی تواند ارگاسم را تجربه کند.بهبود ارگاسم در خانمها با جراحی های زیبایی واژن توسط متخصص زنان خوب راه حلیست برای از بین بردن این موانع

جراحی زیبایی واژن

انواع روش های جوانسازی واژن:

بهبود شرایط واژن، رفع شلی واژن و تحریک واژن برای تولید سلول های جدید، تحت عنوان جوانسازی واژن انجام میشود. عواملی مانند بالا رفتن سن، زایمان های متعدد ،شروع یائسگی و کاهش هورمونهای زنانه، کاهش وزن های غیر اصولی، دوچرخه سواری های طولانی و ورزش های نامناسب ،می توانند روی زیبایی و سلامت ناحیه تناسلی بانوان تاثیر بگذارند. انواع روشهای جوانسازی واژن با اهداف زیبایی یا برای حل مشکلات و ناکارآمدی های ناحیه واژن توسط جراح زیبایی زنان انجام می شوند.
جوانسازی واژن ازطریق جراحی و غیر جراحی انجام میشود

روش جراحی: لابیاپلاستی ،واژینوپلاستی
روش غیر جراحی: کربوکسی تراپی، تزریق چربی به واژن، تزریق بوتاکس در واژن، زیبایی واژن با نخ ،،روش Rfولیزرco2

ارگاسم در خانم ها:

انقباض شدید ماهیچه ای در طی روابط جنسی كه بهمراه تغيير در بعضی علائم بدنی مثل تغيير در ضربان قلب، تغيير در فشار خون و تغيير در عمق و نرخ تنفس میباشد،ارگاسم نامیده میشود.ارگاسم جنسی در یک رابطه سبب ادامه رابطه و نزدیک شدن زوجین به هم می شود. افرادی که رابطه جنسی موفقی دارند در زندگی نیز موفق عمل می کنند.علت اینکه چرا بعضی زنان به ارگاسم نمی رسند متفاوت است.گاهی اختلالات هورمونی، کاهش استروژن و یائسگی که سبب خشکی واژن میشود و همچنین بد شکل شدن دستگاه تناسلی و یا شل شدن واژن باعث کاهش اعتماد به نفس و بیزاری فرد در برقراری رابطه و در نتیجه عدم رسیدن آنها به ارگاسم خواهد شد .بهبود ارگاسم در خانمها با جراحی زیبایی واژن کمک خواهد کرد رابطه جنسی کیفیت بهتری داشته باشد.

تاثیر جراحی های زیبایی بر ارگاسم خانم ها

اگر بانوان در رابطه جنسی به اوج نرسند با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد. با جراحی های زیبایی واژن می توان ارگاسم را افزایش داد تا بانوان در زمان مقاربت جنسی اوج لذت را تجربه کنند. تزریق ژل یکی از تکنیکهایی است که جهت جوانسازی واژن و افزایش ارگاسم به کار برده میشود. همچنین با تزریق چربی به واژن میتوان ارگاسم را تا حد بالایی افزایش داد. با عمل لابیاپلاستی، زیبایی واژن شما افزایش یافته که بدون شک اعتماد به نفس بیشتری حین رابطه خواهید داشت و لذت بیشتری را از رابطه جنسی خود خواهید برد. همچنین با عمل لابیاپلاستی، بافتهای اضافه ای که ناحیه کلیتوریس را پوشانده ،برداشته می شوند که موجب تحریک پذیری بیشتر این ناحیه و در نتیجه افزایش ارگاسم می شود. واژینوپلاستی و پرینورافی که به منظور تنگ کردن واژن انجام می گیرند منجر به افزایش ارگاسم و در نهایت رضایت جنسی زوجین خواهد شد.در نتیجه بهبود ارگاسم در خانمها با جراحی های زیبایی واژن تاثیر بسیاری در بهبود روابط زناشویی خواهد داشت.

چرا قبل از جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی باید مشاوره انجام شود:

ناحیه تناسلی بانوان علاوه بر نقش تولید مثل به عنوان تنها ارگان لذت جنسی شناخته شده است. بنابراین سلامت آن بسیار حائز اهمیت است، لذا بانوان باید قبل از اقدام به این جراحیها در پی یافتن بهترین جراح زیبایی زنان باشند .بهتر است قبل از جراحی، جلسه مشاوره برگزار شود تا نکات لازم توسط پزشک برای بیمار شرح داده شود و پزشک از شرایط فرد اطلاعات کافی به دست آورد.

لابیاپلاستی

چه کسانی کاندید جراحی زیبایی واژن هستند:

• کسانی که از بزرگی و نامتقارن بودن لابیای خود ناراضی هستند
• کسانی که به دلیل بالا رفتن سن، کاهش وزن های غیر اصولی، زایمانهای طبیعی مکرر یا به علل ژنتیکی دچار گشادی واژن شده اند
• کسانی که واژن شل و افتاده ای دارند
• کسانی که در رابطه جنسی خود ارگاسم قابل قبولی ندارند
بهبود ارگاسم در خانمها با جراحی های زیبایی واژن باعث افزایش میل جنسی و کیفیت رابطه زوجین خواهد شد.

جراحی زیبایی واژن چگونه بر افزایش میل جنسی تاثیر می‌گذارد:

گشادی واژن، تیرگی واژن، چین و چروک و ظاهر نامتناسب واژن میتواند موجب نارضایتی از رابطه جنسی و در نتیجه عدم رسیدن به ارگاسم در حین رابطه شود. جراحی های زیبایی واژن با تنگ کردن واژن و رفع چین و چروک و ظاهر نامتناسب واژن باعث افزایش میل جنسی طرفین خواهد شد. رضایت فرد و شریک جنسی از زیبایی ظاهری واژن و افزایش رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم از اهداف جراحیهای زیبایی واژن میباشد.بالا رفتن میل جنسی و بهبود ارگاسم در خانمها، با جراحیهای زیبایی واژن امکان پذیر خواهد بود.


مقاله زیر برای مطالعه بیشتر:

همه چیز در مورد لیزر واژن


آیا عمل لابیاپلاستی موجب کاهش حساسیت کلیتوریس میشود

لابیاپلاستی هیچ اثر منفی روی محل ارگاسم خانم ها )کلیتوریس) ندارد و باعث از بین رفتن ارگاسم و میل جنسی نمی شود .بلکه تحریک پذیری و به اوج رسیدن میل جنسی را ،بهبود میبخشد. زیرا زمانی که لابیا بزرگ باشد به دلیل وجود حجم زیادی چین پوستی روی آن باعث کاهش تحریک کلیتوریس می گردد. جراحی لابیاپلاستی با کاهش حجم پوست و بافت اضافی که روی ناحیه کلیتوریس را پوشانده است موجب میشود تحریک پذیری ناحیه بالاتر برود.در نتیجه ارگاسم در خانمها با جراحیهای زیبایی واژن افزایش خواهد یافت.

 

جهت اخذ مشاوره و دریافت نوبت برای جراحی لابیاپلاستی از خانم دکتر میتونید با شماره 02122074065 تماس بگیرید.

جراحی زیبایی واژن معمولا به چه روش هایی انجام می شود

جراحی های زیبایی واژن توسط متخصص زنان و زایمان با رضایت از زندگی زناشویی رابطه مستقیم دارد جراحیهای زیبایی واژن که روشهای مختلفی دارد اندام جنسی را جوانتر و زیباتر میکند.

لابیاپلاستی: یکی از محبوبترین جراحی زیبایی واژن است که به تغییر شکل لابیاها می پردازد و مشکلاتی از جمله بزرگ بودند به های واژن را برطرف می‌کند.

واژینوپلاستی: در این عمل واژن ، در لایههای مختلف برش و لایه لایه تنگ شده و سپس دوخته میشود و در نهایت فرد احساس خوشایند و بهتری در برقراری رابطه جنسی خواهد داشت.

پرینورافی: این جراحی به منظور کاهش سایز مدخل واژن صورت میگیرد و باعث تنگ شدن ورودی واژن و افزایش لذت جنسی می شود‌.

هودوپلاستی: بزرگ شدن هود کلیتورال میتواند بر لذت جنسی در هنگام رابطه تاثیر منفی بگذارد. انجام جراحی با هدف برداشتن بافت اضافی این ناحیه می تواند به رفع این مشکلات کمک بسزایی کند.

آیا جوانسازی واژن درد دارد

جوانسازی واژن در روشهای بدون جراحی، به این صورت است که برای فرد از پمادهای بی حسی و تزریقات بیحسی موضعی استفاده میشود و فرد هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. در روشهای جراحی نیز به دلیل بیهوشی یا بیحسی موضعی حین عمل هیچگونه دردی توسط بیمار احساس نمیشود. اما بعد از عمل جراحی هرگونه درد را میتوان با مصرف داروهای مسکن زیر نظر پزشک متخصص زنان التیام بخشید.

معمولاً چه مدت بعد از جراحی زیبایی واژن می تواند رابطه جنسی داشت

مراقبت های بعد از جراحی های زیبایی و حتی درمانی می تواند بر میزان رضایتمندی بعد از جراحی بسیار تاثیرگذار باشد .یکی از این مراقبت ها توجه به زمان برقراری رابطه جنسی، بعد از جراحی های زیبایی واژن است. این جراحی ها با هر روشی نیازمند سپری کردن دوره نقاهت مشخص است ،تا با بهبود التهاب و زخم های ناشی از جراحی امکان برقراری رابطه جنسی میسر شود. برای برقراری این رابطه نیازمند مراقبت ۶الی۷ هفته پس از جراحی هستیم، لذا باید در این دوران از برقرای رابطه جنسی جدا خودداری شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر،و برای تعیین وقت خود با ما تماس بگیرید.

22074065 – 09370786637

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.