لیزر واژن تهرانپارس

لیزر واژن تهرانپارس

لیزر واژن برای جوانسازی و بهبود سلامت واژن، تحقق اعتماد به نفس و بازگشت به صمیمیت زوجین بسیار مؤثر است. لیزر واژن تهرانپارس برای بهبود سلامت بانوان این منطقه در دسترس می باشد.

زنان در سنین بالا معمولاً با برخی از بیماری‌ های مرتبط مواجه می ‌شوند که به شدت با تغییرات هورمونی مرتبط است. تیره شدن، شل یا خشک شدن واژن که باعث درد در حین رابطه جنسی و بی اختیاری ادرار می شود، به ویژه هنگام سرفه یا عطسه.

این مشکلات تا حد زیادی بر زندگی و فعالیت های روزمره تأثیر می گذارد و در نهایت منجر به کیفیت پایین زندگی می شود. در این حالت یکی از روش های جوانسازی واژن مانند واژینوپلاستی و یا لیزر واژن مورد استقبال قرار می گیرد.

لیزر واژن یک فناوری پیشرفته در جوانسازی است که برای درمان مشکلات زنانه مرتبط با علائم یائسگی و پس از یائسگی استفاده می شود.

لیزر واژن در تهرانپارس

دکتر لیزر واژن در تهرانپارس

دکتر لیزر واژن در تهرانپارس با استفاده از لیزر CO2 فرکشنال با پروب 360 درجه که تمام دیواره واژن را می پوشاند به بهبود چشمگیر سلامت واژن کمک می کند.

در طول عمل، پروب واژن به واژن وارد می شود. این انرژی لیزر را برای تحریک سلول های فیبروبلاست، سلول های بیولوژیکی که کلاژن واژن را سنتز می کنند، هدایت می کند تا در فرآیند بازسازی کلاژن بدون روش های تهاجمی کارآمدتر عمل کند.

این روش در عین حال باعث افزایش هیدراتاسیون و سفت شدن بافت واژن می شود که در نتیجه باعث بهبود علائم بی اختیاری ادرار به ویژه در هنگام عطسه یا سرفه می شود.

علاوه بر این، اسکنر با قابلیت اسکن 360 درجه می تواند تولید کلاژن و فرآیند لایه برداری پوست را بیشتر تحریک کند. در نتیجه، پوست واژن در عرض 1 هفته پس از عمل به طرز محسوسی روشن تر و صاف تر می شود.

مزایای لیزر درمانی واژن

فواید لیزر واژن بسیار زیاد است که یکی از این مزیت ها غیرتهاجمی بودن آن است. برخی از این مزایا به اختصار در ادامه آمده است.

  • سفت کردن واژن
  • مرطوب کننده واژن
  • بازگرداندن تعادل واژن
  • بهبود بی اختیاری ادرار در هنگام سرفه یا عطسه
  • تسکین درد هنگام مقاربت
  • تقویت میل جنسی
  • روشن تر و صاف تر شدن پوست واژن

مزایای لیزر واژن تهرانپارس

دوره درمان لیزر واژن در تهرانپارس

به طور کلی، کل دوره درمان لیزر واژینال شامل 3 جلسه است و هر جلسه درمانی چندان زمان بر نیست. فاصله هر جلسه تقریباً 1 تا 2 ماه و تحت نظارت دقیق پزشک زنان و زایمان متخصص و مجرب می باشد.

تغییرات قابل توجه پس از دریافت اولین درمان ممکن است شامل مرطوب کردن واژن و رنگ پوست روشن تر باشد. با این حال، فرآیند تحریک کلاژن و بازسازی تا 2 ماه طول می کشد.

هزینه لیزر واژن تهرانپارس

هزینه عمل لیزر واژن در تهرانپارس معمولاً چیزی حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان در هر جلسه است. این مبلغ ممکن است مقدار اندکی در هر مطب و نزد هر پزشک متغیر باشد.

برای انجام لیزر واژن حتماً به سراغ یک پزشک متخصص زنان و زایمان بروید و از رفتن به کلینیک های زیبایی خودداری کنید. پیشنهاد می کنم هرگز برای مقداری هزینه کمتر، روی سلامتی خود ریسک نکنید.

هزینه لیزر واژن تهرانپارس

اقدامات قبل از عمل لیزر واژن

قبل از این که برای لیزر واژن اقدام کیند، بهتر است با یک دکتر متخصص مشورت کنید و در صورت تأیید وی، اقدامات لازم قبل از عمل را انجام دهید. برخی از این اقدامات عبارتند از:

  • مشاوره پزشکی باید توسط متخصص زنان خبره و با تجربه بالا ارائه شود.
  • توصیه می شود پس از قاعدگی اقدام به درمان لیزر واژن شود.
  • در صورت وجود سابقه شخصی تبخال تناسلی، مشاوره اضافی لازم است.
  • در صورت استفاده کنونی از داروهای ضد انعقاد باید به متخصص زنان اطلاع داده شود.

مراقبت های بعد از عمل لیزر واژن

بعد از این که عمل لیزر واژن انجام دادید، باید بعضی از موارد رعایت شود تا بهترین نتیجه را کسب کنید و هم شما و هم پزشک شما از پایان کار خشنود باشید. مواری که باید در نظر داشته باشید عبارت است از:

  • اجتناب موقت از بلند کردن وزنه های سنگین و ورزش
  • جلوگیری از تحریک و یا تحت تأثیر قرار نگرفتن ناحیه تحت درمان
  • حداقل به مدت 7 روز از داشتن رابطه جنسی خودداری کنید.
  • تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه تحت درمان
  • از پوشیدن لباس زیر تنگ باید اجتناب

مراقبت های بعد از لیزر واژن

لیزر واژن یا جراحی

لیزر واژینال نسبت به سایر عمل های زیباسازی و جوانسازی واژن مانند لابیاپلاستی و واژینوپلاستی، مزیت هایی دارد که در ادامه به اختصار به چند مورد اشاره شده است.

  • تکنیک بدون درد و غیر تهاجمی
  • کاهش خطرات عفونت
  • درمان با زمان کمتر
  • زمان بهبودی سریعتر
  • بدون ضایعه و اسکار قابل مشاهده
  • بدون دخالت جراحی

لیزر درمانی واژن یک جایگزین مؤثر برای خانم هایی است که مشکلات واژن دارند. نه تنها با دستیابی به مزایای زیبایی، انجام لیزر درمانی واژن می تواند اعتماد به نفس را در زندگی روزمره زنان نیز تا حد زیادی بهبود بخشد.

آیا لیزر واژن تخطر دارد؟

آیا لیزر درمانی واژن بی خطر است؟

جوانسازی واژن با لیزر، که ممکن است به عنوان لیزر واژن نیز شناخته شود، در سال های گذشته مرکز تبلیغات و جنجال های زیادی بوده است.

برای زنانی که بی اختیاری ادرار را تجربه می کنند، گزینه های درمانی اغلب با تمرینات کف لگن شروع می شود، اما گزینه دیگر جراحی است.

برای زنانی که دیسپارونی، خشکی واژن یا آتروفی واژن پس از یائسگی را تجربه می‌کنند، کرم‌ های موضعی و درمان‌ های جایگزین هورمونی وجود دارد، اما گزینه‌ های زیادی وجود ندارد.

نشان داده شده است که درمان‌ های لیزری تا حد زیادی این مشکلات را بدون نیاز به جراحی های تهاجمی رفع می کند؛ اما گزارش‌های مربوط به سوختگی و ناکارآمدی، زنان را به این پرسش واداشته است. آیا درمان های واژینال با لیزر بی خطر هستند؟ اگر چنین است، آیا آنها موثر هستند؟

این مورد نیز بستگی به تخصص پزشک شما و مهارت و تجربه وی در انجام این عمل و کار با دستگاره لیزر مونالیزاتاچ دارد.

لیزر واژن چیست؟

لیزرهای CO2 و فناوری فرکانس رادیویی برای مدت طولانی مورد استفاده متخصصان پوست و زیبایی بوده است. این درمان‌ ها از انرژی ‌های لیزر، اولتراسوند یا فرکانس رادیویی، برای تحریک گردش خون و بازسازی کلاژن در پوست صورت، گردن و سایر نواحی بدن استفاده می ‌کنند.

نتیجه به دست آمده از لیزر، لیفت، تقویت و جوانی بیشتر پوست است. هنگامی که روی دیواره های واژن اعمال می شود، می توان از فناوری مشابه برای تحریک کلاژن و جریان خون برای تقویت پوشش واژن استفاده کرد. همچنین برای درمان خشکی و آتروفی پس از یائسگی، سستی و بی اختیاری ادرار نیز کاربرد دارند.

دکتر ویدا یوسفیان

بهترین دکتر لیزر واژن در شهر ک غرب

دکتر ویدا یوسفیان، بهترین متخصص زنان و زایمان در شهرک غرب می ‌گوید در حالی که همیشه در مورد درمان‌ های پزشکی جدید شک و تردید وجود دارد؛ تعداد زیادی از زنان، این روش را انجام داده اند که از نتیجه بسیار راضی هستند.

همچنین شواهد فزاینده ای در مورد اثربخشی این درمان ها وجود دارد، اما شواهد پزشکی به زمان نیاز دارد. مطالعات نشان داده اند که لیزر درمانی می تواند علائم پس از یائسگی، مانند خشکی واژن و درد را بهبود بخشد.

آیا جوانسازی واژن با لیزر بی خطر است؟

در عمل، فناوری های لیزر و فرکانس رادیویی با القای حرارت کنترل شده در بافت های عمیق تر، کلاژن و جریان خون را تحریک می کنند. اگر این درمان ها با دقت انجام نشوند، ممکن است خطرات بافت اسکار و سوختگی وجود داشته باشد.

درمان های لیزری تا زمانی که توسط متخصصان بسیار آموزش دیده و با تجربه انجام شوند بی خطر هستند.

با این حال هرگز نباید احساس کنید که باید در همان لحظه تصمیم بگیرید. پس از مشاوره، قبل از تصمیم گیری در مورد این که آیا در مورد ادامه کار احساس راحتی می کنید، کمی زمان بگذارید و همه چیزهایی که در مورد بحث شده است را در نظر بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.