لابیاپلاستی در سعادت آباد

لابیاپلاستی در سعادت آباد

لابیاپلاستی در سعادت آباد، توسط دکتر ویدا یوسفیان با بیش از 15 سال سابقه در انجام انواع عمل های زیبایی زنان

بهترین دکتر لابیاپلاستی تهران با مدرک بورد تخصصی زنان بالا ترین مدرک موجود و تدریس این علم به پزشکان ایران

میتوانید برای رزرو وقت عمل لابیاپلاستی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن: 02122074065

یکی از مشکلاتی که ممکنه برای خانم ها پیش بیاد برزگ شدن لابیای مینور و تغییر رنگ آن است. شاید بزرگ شدن لبه های داخلی واژن مشکل شما هم باشه اما از صحبت کردن در موردش خجالت بکشید.

لابیاپلاستی راه درمان این مشکله و با چند روش انجام می شه. لابیاپلاستی علاوه براینکه باعث بهبود ظاهر لابیا و ناحیه تناسلی می شه باعث کم شدن مشکلات فیزیکی به هنگام فعالیت های روزانه می شه.

دکتر لابیاپلاستی در سعادت آباد

اگر در محدوده ی غرب تهران، سعادت آباد و شهرک غرب هستید و از بزرگ شدن لابیا مینور و مشکلات ناشی از آن رنج می برید ما برای عمل لابیاپلاستی به شما بهترین متخصص زنان تهران، خانم دکتر ویدا یوسفیان را معرفی می کنیم.

برای اینکه بتوانید نتیجه ایده آل و مطلوبی را از عمل خود به دست آورید بایستی به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران مراجعه کنید. دکتر ویدا یوسفیان در حال حاضر یکی از بهترین جراح زیبایی زنان در تهران می‌باشند.

اگر از ظاهر واژن خود به دلیل بزرگ شدن اندازه لابیا راضی نیستید و تا امروز اقدام نکردید، توصیه ی ما به شما این است که بدون نگرانی هر چه زودتر اقدام کنید.

با انجام این عمل نزد متخصص ماهر مشکلات ناشی از بزرگ شدن لابیا از بین می رود و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در زندگی جنسی شما می شود.

لابیاپلاستی چیست؟

قبل از توضیح در مورد لابیاپلاستی بهتره که به بررسی آناتومی دستگاه تناسلی زنان بپردازیم. آناتومی دستگاه تناسلی زنان شامل دو بخش خارجی یعنی فرج و بخش داخلی یعنی اندام های تولید مثلی است. اندام های تولید مثلی شامل تخمدان ها و رحم است.

فرج شامل لب های داخلی و خارجی، کلیتوریس، مدخل واژن و میزراه (مجرای دفع ادرار) است. در حالی که واژن تنها بخشی از فرج است، اما در واقع به اشتباه به جای فرج از واژه واژن استفاده می شود. در حالی که فرج دارای جزئیات و بخش های زیادی به جز واژن است.

گاهی به دلایل مختلفی لبه های داخلی یا همان لابیا مینور بزرگ تر از حد معمول و یا تیره می شود. بزرگ شدن لابیا مینور باعث مشکلاتی در فعالیت روزانه خانم ها و کاهش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

راه درمان این مشکل انجام عمل لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی با کاهش سایز لابیا مینور باعث شکیل تر شدن واژن می شود.

لابیاپلاستی با تکنیک های مختلفی انجام می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

لابیاپلاستی در سعادت آباد

قیمت لابیاپلاستی در سعادت آباد

یکی از سوالاتی که ممکنه در مورد عمل لابیاپلاستی برای شما پیش بیاد در مورد هزینه و قیمت عمل است. عوامل مختلفی بر روی عمل های زیبایی از جمله عمل لابیاپلاستی تاثیر گذاره.

عواملی مثل: تکنیک های جراحی، میزان برش و شکل و فرم لابیا مینور و……

بعضی از خانم ها تمایل دارند که همزمان با عمل لابیاپلاستی عمل های دیگری مثل واژینوپلاستی، هودکتومی، تزریق ژل و یا چربی و تنگ کردن واژن را بسته به نیاز خود انجام دهند.

انجام هر کدام از عمل های بالا در میزان قیمت عمل لابیاپلاستی موثر است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لابیاپلاستی این است که شما در کدام منطقه باشید و کجا این عمل برای شما انجام شود. هزینه جراح هم بی تاثیر نیست.

به طور کلی هزینه جراحی لابیاپلاستی از 5 میلیون تومان شروع می شود.

لابیاپلاستی در سعادت آباد

تکنیک های دکتر لابیاپلاستی در سعادت آباد

لابیاپلاستی به دو روش جراحی و لیزر انجام می شود. روش جراحی با بی هوشی و با تیغ جراحی همراه با بخیه زدن انجام می شود. همچنین دوره نقاهت به روش جراحی طولانی تر خواهد بود.

لابیاپلاستی با لیزر دوره نقاهت کمتری دارد و با بی حسی موضعی انجام می شود. در این روش از بخیه استفاده نمی شود.

تکنیک های لابیاپلاستی شامل موارد زیر است:

تکنیک وج (Wedge) :

در این روش برشی V شکل در قسمت بیرون زده ی بافت ایجاد می شود و لبه ی لابیا شکل طبیعی خود را حفظ می کند و چین خوردگی لبه بدون تغییر باقی می ماند.

سپس قسمت های برش خورده به یکدیگر متصل شده و بخیه زده می شود. برش ایجاد شده در این روش، می تواند هم به وسیله ی تیغ جراحی و هم به روش لیزر انجام شود. مزیت این روش در این است که در این حالت به دلیل برش قسمت داخلی لابیا، جای بخیه ها کمتر قابل مشاهده است.

تکنیک تریم (Trim) :

ساده ترین و متداول ترین روش لابیاپلاستی روش تریم است. در این روش برشی به شکل عمودی و خطی روی لابیا زده می شود و قسمت اضافی و تیره ی لابیا از بافت جدا می شود .

در این روش می توان از لیزر و یا تیغ جراحی برای برش استفاده کرد. سپس در محل برش بخیه زده می شود. در صورت استفاده از لیزر نیازی به بخیه نمی باشد.

لابیاپلاستی در سعادت آباد

لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

لابیاپلاستی با لیزر یکی از محبوب ترین و بی خطر ترین روش های لابیاپلاستی می باشد. در این روش ابتدا با استفاده از کرم های بی حسی و تزریق ماده ی بی حسی به لابیا، بافت بی حس می شود و سپس با لیزر لبه ی اضافی برش داده می شود.

این روش به بخیه نیازی ندارد و بلافاصله پس از برش انعقاد بافت انجام می شود و خونریزی به حداقل می رسد. همچنین در این روش از بیهوشی استفاده نمی شود. جراحی در مطب و به صورت سرپایی بدون دوره ی نقاهت طولانی انجام می گیرد.

در این روش با استفاده از لیزر بافت لابیا برش داده می شود و همزمان انعقاد خون انجام می شود. چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است در نتیجه دوره نقاهت و بهبودی در روش لیزر سریع تر انجام می گیرد. فرد روز بعد از عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد.

لابیاپلاستی در سعادت آباد

مزایای عمل لابیاپلاستی

  1. احساس زیبایی بیشتر
  2. عدم تحریکات مزمن در اثر برخورد لابیا ها با لباس یا غیره
  3. راحتی در انجام حرکات ورزشی و انجام برخی ورزشها خاص
  4. افزایش کیفیت زندگی فرد
  5. اعتمادبه‌نفس بیشتر
  6. افزایش کیفیت و ارتقای ارتباط جنسی
  7. عدم نمایان بودن لابیاها در لباس های تنگ و بدن نما

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.