لیزر سفید کننده واژن در تهران

لیزر سفید کننده واژن در تهران

لیزر سفید کننده واژن در تهران کمک زیادی به خانم ها و روابط زناشویی آنان کرده است.

لیزر واژن علاوه بر سفید کردن واژن، برای تنگی و همینطور رفع عفونت واژن هم کاربرد دارد.

آیا از تیرگی واژن خود خجالت میکشید و اعتماد به نفس خود را از دست داده اید؟

شما به دلیل داشتن واژن تیره از داشتن رابطه جنسی خودداری میکنید؟

آیا همسر شما به دلیل تیرگی واژن شما از شما دوری میکند؟

باید بگوییم که اصلا نگران نباشید چون شما به راحتی میتوانید با استفاده از لیزر روشن کننده واژن تمامی این مشکلات را برطرف کنید.

هزینه لیزر سفید کننده واژن در تهران

امروزه علاوه بر اینکه جمعیت زیادی در تهران زندگی میکنند، بسیاری از افراد تهران را به دلیل پایتخت بودن برای درمان انتخاب میکنند. این عمل زیبایی را می توان در نواحی مختلف بدن انجام داد، بنابراین هزینه کلی ممکن است متفاوت باشد.

لطفاً برای یک ساختار قیمت دقیق تر، از پزشک  خود در جلسه مشاوره بپرسید. ممکن است پزشک شما خرید کرم‌های پس از درمان را برای مراقبت واژن و بهبودی سریع‌تر پس از درمان توصیه کند. خبر خوب اینکه هزینه لیزر سفید کننده واژن در تهران پایین تر از لابیاپلاستی یا واژینوپلاستی است. هزینه دقیق به میزان تیرگی و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد. برای اینکه متوجه شوید هزینه لیزر سفید کننده واژن چقدر است بهتر است در جلسه مشاوره با پزشک از آن مطلع شوید.  

لیزر سفید کننده واژن

بلیچینگ یا رفع تیرگی واژن در تهران

سفید کردن واژن با استفاده از لیزر سفید کننده واژن در تهران با قرار دادن قسمت های تیره در معرض اشعه لیزر است.

شما میتوانید قسمت های خصوصی مثل: لابیا، مقعد یا کیسه بیضه را با استفاده از لیزر سفید کننده در تهران روشن کنید.

معمولاً از لیزر فراکسل CO2 استفاده می شود. اثر این عمل نه تنها سفید شدن لابیاها، بلکه جوانسازی واژن و استحکام آن را بدنبال دارد.

نور ساطع شده توسط لیزر توسط رنگدانه پوست جذب می شود.

قبل از عمل، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

قبل از رفتن برای عمل موهای زائد قسمت مورد نظر را از بین ببرید.

حدودا چند دقیقه طول میکشه انجام این کار و به لطف استفاده از کرم بی حسی بدون درد است.

در صورت نیاز 3 تا 4 جلسه لازم است از لیزر سفید کننده واژن در تهران استفاده کنید.

سفید کردن واژن در خانه

برای بلیچینگ واژن می توان از روش های طبیعی استفاده کرد. می توان از محصولات آرایشی مانند کرم سفید کننده واژن استفاده کرد یا ناحیه خصوصی را سفید کرد. محصولات شیمیایی متنوعی برای سفید کردن واژن وجود دارد اما بسیاری از ما دوست داریم اول درمان های خانگی و بی خطر را امتحان کنیم. هر خانمی ترجیحش داشتن یک واژن روشن است، اما به دلیل محدودیت شاید بخواهید در خانه این کار را انجام دهید. برخی از روش های خانگی سفید کردن واژن:

  1. ماست
  2. سرکه سیب
  3. لیمو
  4. روغن نارگیل
  5. خیار

چگونه ناحیه واژن را روشن کنیم؟

لیزر روشن کننده واژن

تیرگی واژن معضلی است که اکثریت خانم ها به مرور زمان دچار آن میشوند و باید به فکر سفید کردن واژن خود باشند. روشن کردن واژن با لیزر یک لایه برداری بی ضرر است که هدف آن کاهش تیرگی پوست در ناحیه تناسلی است. این درمان معمولاً در لابیا ماژور، ناحیه پری مقعدی و قسمت داخلی ران استفاده می شود. پس از اعمال بی حسی موضعی، فرآیند بلیچینگ با لیزر آغاز می شود. اثر حرارتی لیزر منجر به لایه برداری لایه بالایی پوست و در نهایت سفید شدن واژن خواهد شد. رنگ تیره از بین می رود و پوستی زنده، براق و نرم ظاهر می شود.

علت تیرگی واژن

تیره شدن ناحیه تناسلی به دلیل عوامل مختلفی ممکن است رخ دهد.

تیرگی واژن شاید به طور مستقیم بر عملکرد جنسی تاثیر نگذارد، اما باعث میشود خانم اعتماد به نفس خود را از دهد و احساس زیبا نبودن داشته باشد.

علاوه بر این ممکن است شریک جنسی شما از این وضعیت دلزده و سرد شود. زنان به دلیل بارداری، برداشتن موها و افزایش سن، رنگدانه های تیره تری در نواحی صمیمی خود ایجاد می کنند.

با درمان های خانگی ممکن است نتوانید به طور کامل واژن خود را سفید کنید با تکنولوژی در حال توسعه می توان رنگ ناحیه تناسلی را با روش های مختلف روشن کرد. برخی از عوامل ایجاد تیرگی وازن:

  • بارداری
  • افزایش سن
  • تغییرات هورمونی
  • داروهای حاوی هورمون مانند قرص های ضد بارداری
  • برخی عفونت ها
  • ژنتیک
  • لباس های زیر تنگ

مراقبت بعد از لیزر سفید کننده واژن

پس از استفاده، فرد می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد، اما لازم است  5 تا 7 روز از رابطه جنسی خودداری کنید. پس از عمل، تیرگی در ناحیه اعمال شده رخ می دهد اصلا نگران نشوید. این روند طبیعی و مورد انتظار است، بعد از آن بافت مرده پوست ریخته شده و بافت پوست جدید به رنگی سازگار با پوست فرد ظاهر می شود. به مدت ۷۲ ساعت بعد از استفاده از لیزر سفید کننده واژن به استخر نروید. به مدت یک هفته از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید تا ناحیه تناسلی دچار ساییدگی با لباس و آزرده نشود. بهداشت فردی را رعایت کنید. داروهایی که پزشک تجویز کرده را مرتب و دقیق مصرف کنید.

مزایای روشن کننده واژن

مزایای استفاده از لیزر سفید کننده واژن در تهران عبارتند از:

  • ظاهر صورتی بیشتر
  • پوست واژن زنده تر، درخشان تر و نرم تر به نظر می رسد.
  • ماندگاری زیاد
  • ظاهر جوان تر
  • نتایج قابل مشاهده پس از اولین درمان
  • غیر تهاجمی
  • بدون درد
  • بهبودی سریع
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود زندگی جنسی

خطر استفاده از لیزر سفید کننده واژن در تهران چیست؟

خطرات یا عوارض جانبی احتمالی شامل تغییرات رنگی پوست مانند هیپوپیگمانتاسیون یا هیپرپیگمانتاسیون است. اگر باردار یا شیرده هستید این درمان انجام نمی شود. اگر سابقه تبخال تناسلی یا زگیل تناسلی دارید، این درمان نباید انجام شود، زیرا می تواند شرایط را تشدید کند و باعث ایجاد جوش شود.

ماندگاری لیزر سفید کننده واژن چقدر است؟

لیزر سفید کننده واژن در تهران معمولا کمتر از نیم ساعت طول می کشد و نتایج پس از اولین درمان شما مشاهده می شود.

رنگ واژن چگونه باید باشد؟

واژن ها  شکل و رنگ متفاوتی دارند. رنگ پوست می تواند شرابی، صورتی یا قرمز باشد. این وضعیت ممکن است با توجه به جریان خونی که در برخی دوره‌ها اتفاق می‌افتد نیز تغییر کند. واژن رنگ منحصر به فردی ندارد. اگر واژن همرنگ پوست اطراف باشد از نظر زیبایی طبیعی در نظر گرفته می شود. اما اگر ناحیه تناسلی تیره تر از رنگ پوست معمولی باشد به آن تیره شدن واژن می گویند.

آیا لیزر می تواند واژن را سفید کند؟

لیزر از تولید ملانین در ناحیه جلوگیری می کند. بنابراین، ناحیه واژن به طور چشم گیر سفید می شود. این عمل تحت بی حسی موضعی انجام میشود، شما میتوانید در همان یک جلسه هم نتیجه را ببینید.

لیزر سفید کننده واژن درد دارد؟

لیزر سفید کننده واژن در تهران معمولاً یک روش بدون درد است (هر چند برخی از افراد ممکن است احساس ناراحتی کنند)، همراه با احساس سوزن سوزن شدن گرم در طول فرآیند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.