لابیاپلاستی با لیزر

عمل لابیاپلاستی با لیزر در تهران

لابیاپلاستی با لیزر یک جراحی بسیار رایج و راحته که نیاز به مراقبت های قبل و بعد از عمل نداره. این جراحی برای افرادی که از انجام عمل های جراحی و بیهوشی ترس دارند گزینه ی مناسبیه.

اینستاگرام دکتر ویدا یوسفیان

یکی از دلایل بزرگ شدن لابیای مینور به دلیل وراثت و ژنتیکی می باشد اما بعضی از خانم ها شکایت دارند که لابیاهای آن ها از ابتدا بزرگ نبوده. بنابراین دلایل دیگری مانند تغییرات هورمونی در دوران بلوغ و یا بارداری و زایمان باعث بزرگ شدن لابیا شده.

لابیاپلاستی با لیزر بهترین انتخاب برای خانم هایی است که از بزرگی لابیای خود ناراضی هستند.

در این مطلب مزایای لابیاپلاستی با لیزر را برای شما به طور کامل بیان می کنیم.

 

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در تهران

لابیاپلاستی با لیزر در تهران

یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی واژن عمل لابیاپلاستی با لیزر می باشد. علت پرطرفدار بودن این عمل، سرعت در انجام جراحی بدون بی هوشی و دوره نقاهت کوتاه آن است. در نتیجه مراجعه کننده عوارض بیهوشی جراحی را نخواهد  داشت.

باید به این نکته توجه داشته باشید که تبحر جراح زیبایی زنان و تکنیک به کارگرفته شده در نتیجه جراحی تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین در انتخاب جراح خود دقت لازم را داشته باشید تا از بروز عوارض ناشی از جراحی و به کار گرفتن دستگاه های غیر استاندارد پیشگیری نمایید.

عمل لابیاپلاستی با لیزر در صورتی که به درستی و توسط جراحی زیبایی زنان متبحر انجام گردد هیچ گونه عارضه ای را برای فرد به همراه نخواهد داشت. برخی افراد از اینکه بر روی ناحیه کلیتوریس آنها تاثیر منفی بگذارد می ترسند، به همین خاطر باید گفت عمل لابیاپلاستی هیچ گونه تاثیری بر روی این ناحیه نخواهد گذاشت.

دکتر ویدا یوسفیان یکی از جراحان باتجربه و متخصص در زمینه عمل های زیبایی واژن از جمله جراحی لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در تهران می باشد.

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

لابیاپلاستی با لیزر

برای خانم هایی که کاندید عمل لابیاپلاستی هستند، سوالی که پیش میاد اینه که لابیاپلاستی با لیزر بهتره یا جراحی؟

بسته با توجه به وضعیت جسمی شما و نظر پزشک متخصص زنان روش جراحی مناسب برای آن ها انتخاب می شه. در حالت کلی دو روش برای لابیاپلاستی وجود داره که این روش ها عبارتند از عمل جراحی لابیاپلاستی، لابیاپلاستی با لیزر.

تفاوت هایی بین این دو عمل وجود داره و به چند دلیل مهم عمل لابیاپلاستی با لیزر بهتر از روش جراحی با تیغ است.

یکی از مزیت های این عمل سرپایی است و نیازی به بستری شدن نیست. اشعه های لیزر، مویرگ ها را در ناحیه برش مسدود می‌ کنه ، بنابراین خونریزی نداره و به بخیه هم نیازی نیست . بافت لابیا، آسیبی نمی‌ بینه، به همین دلیل درد نداره و از دوران نقاهت کوتاهی برخورداره. تیرگی‌ های لابیا رفع شده و این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس در رابطه جنسی می‌ شه.

میل جنسی در افراد، به دلیل افزایش اعتماد به نفس و تحریک‌ پذیرتر شدن کلیتوریس افزایش پیدا می کنه.

یکی از مزایای قابل توجه لابیاپلاستی با لیزر، توانایی آن در ارائه رویکرد دقیق تر و کنترل شده است. پرتو لیزر به طور دقیق بافت را حذف و حداقل آسیب به ناحیه اطراف را تضمین می کنه و خطر عوارض بعد از جراحی را کاهش می ده. همچنین لیزر هنگام برش رگ های خونی را سوزانده و منجر به خونریزی کمتر، کاهش تورم و بهبود سریعتر می شه.

این روش معمولاً به دلایل زیبایی برای تغییر شکل یا کاهش اندازه لابیاها انجام می شه. با این حال، مشورت با یک متخصص واجد شرایط برای بحث در مورد نیازهای فردی و تعیین مناسب ترین لابیاپلاستی یک روش جراحی است که شامل تغییر لب‌های کوچک یا لب‌های بزرگ است که چین‌های پوست اطراف دهانه واژن هستند.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

  1. نیاز به بیهوشی نداره و با بی حسی عمل انجام می شه.
  2. به تجهیزات بیمارستانی نیازی نیست بنابراین در مطب قابل انجام است.
  3. مدت زمان انجام با لیزر حدود 10 تا 20 دقیقه است در حالی که مدت زمان جراحی بیش از 40 دقیقه است.
  4. هزینه کمتری نسبت به جراحی داره زیرا شامل هزینه های بیمارستانی و اتاق عمل نمی شه.
  5. از آن جایی که در لابیاپلاستی با لیزر نیازی به بخیه نیست در نتیجه امکان ایجاد پوست اضافه وجود نداره یا جای زخم برجای نمی مونه.
  6. عوارضی از جمله عفونت و خونریزی بعد از عمل وجود نداره.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

 

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

آمادگی برای لابیاپلاستی با لیزر

قبل از انجام عمل لابیاپلاستی مواردی مانند سابقه سلامتی بیمار، آزمایشات زنان و تعیین انگیزه بیمار از انجام این جراحی ، توشط پزشک متخصص زنان آنالیز می شه و مورد بررسی قرار می گیره.

دو هفته قبل از انجام لابیاپلاستی، مراجعه کننده باید از مصرف آسپیرین یا داروهایی با عملکرد مشابه، قرص ویتامین E ، داروهای ضد انعقاد خون و داروهای سرماخوردگی پرهیز کنه. مصرف این داروها به طولانی شدن دوران نقاهت و افزایش خون ریزی منجر می شه.

سه روز قبل از انجام این جراحی از کشیدن سیگار خودداری کنند. از دو هفته قبل از جراحی باید هرگونه عفونتی در ناحیه واژن از بین رفته باشه و در صورت وجود عفونت در ناحیه مورد جراحی، با مصرف قرص های آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک، مصرف بشه تا عفونت درمان بشه.

همچنین در صورت لزوم با انجام آزمایش های خون، سنجش قند خون، سدیم، پتاسیم و فشار خون صورت می گیره.

اگر شما هم احساس ناراحتی از فرم و شکل واژن می کنید، نیازی به خجالت کشیدن نیست و به یک متخصص زنان و زایمان با تجربه و حاذق مراجعه و مشورت کنید.

لابیاپلاستی یکی از راه های درمانی یا زیبایی برای حل برخی از مشکلات زنان در ناحیه واژن است.

آمادگی برای لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی بدون درد

همان طور که اشاره کردیم از مزیت های عمل لابیاپلاستی با لیزر، این است که این عمل بدون درد، با بی حسی و بدون خونریزی انجام می شود.

برای خانم هایی که از اتاق عمل و بیهوشی هراس دارند انتخاب این روش بهترین گزینه است.

تاثیر عمل لابیاپلاستی با لیزر

اگر فردی به دلیل بزرگ شدن یا نامتقارن بودن لابیاها احساس ناراحتی داشته باشه، لابیاپلاستی برای او انجام می شه. همچنین می تونه برای رفع مشکلات عملکردی مانند ناراحتی در حین فعالیت های بدنی یا تحریک ناشی از لباس انجام بشه.

در این روش اندازه و شکل ظاهری لابیا را تغییر می کنه که این موضوع می تونه باعث افزایش کیفیت زندگی فرد بشه.

افزایش حساسیت لابیا و تحریک پذیری در نتیجه زندگی جنسی فرد به میزان قابل توجهی بهبود می یابد.

پیشگری از بروز التهابات و عفونتهای احتمالی

اعتماد به نفس فرد را افزایش می ده.

همچنین این عمل به مخاط طبیعی واژن هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنه.

لابیاپلاستی با لیزر دوران نقاهت زیادی نداره و بیمار بعد از 72 ساعت قادر است که فعالیت های روزمره را از سر بگیره و به امور روزانه ی خود بپردازه.

عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ

نحوه کار لیزر مونالیزا در عمل لابیاپلاستی چگونه است؟

لابیاپلاستی یک روش جراحی است که بر روی تغییر اندازه یا شکل لابیا مینور، لب های داخلی اندام تناسلی زنان تمرکز داره. با گذشت زمان، لابیاپلاستی به دلایل مختلفی از جمله نگرانی های زیبایی شناختی، ناراحتی در حین فعالیت های بدنی یا ناراحتی عاطفی ناشی از ظاهر لابیا محبوبیت پیدا کرده است.

در سال‌های اخیر، فناوری لیزر انقلابی در زمینه لابیاپلاستی ایجاد کرده است و روشی غیر تهاجمی و دقیق‌تر را در مقایسه با تکنیک‌های جراحی سنتی ارائه می‌ده. لابیاپلاستی با لیزر شامل استفاده از دستگاه لیزر برای برداشتن دقیق بافت اضافی، تراشیدن لابیا و دستیابی به نتیجه زیبایی شناختی مورد نظر است.

علاوه بر این، استفاده از لیزر در لابیاپلاستی اغلب در مقایسه با روش‌های جراحی مرسوم منجر به زمان بهبودی کوتاه‌تر می‌شه. فناوری لیزر باعث بازسازی سریعتر بافت می شه که می تونه منجر به کاهش ناراحتی، کمترین جای زخم و بازگشت سریعتر به فعالیت های عادی بشه.

توجه به این نکته ضروری است که لابیاپلاستی، چه با لیزر انجام شود یا نه، یک تصمیم شخصی است و باید به طور کامل با یک جراح متخصص خبره و با تجربه در میان گذاشته بشه. مشاوره به جراح این امکان را می ده تا نگرانی ها، انتظارات و سابقه پزشکی بیمار را ارزیابی و از مناسب و ایمن بودن روش اطمینان حاصل کنه.

برای جلوگیری از عوارض احتمالی مانند سوختگی، در اثر عمل با لیزر مونالیزا، بهتر است این کار توسط یک متخصص انجام بشه. عملکرد لیزر مونالیزا به این صورت است که بعد از حذف سلول های مرده به رشد سلول های جدید و کلاژن کمک می شود. همچنین میتوان برای درمان بیماریهای زنان مانند عدم کنترل ادرار، مشکلات پس از دوران بارداری، یائسگی و نیز نازک شدن دیوارههای واژن یا آتروفی واژن از لیزر مونالیزا استفاده کرد.

لابیاپلاستی با لیزر

لیزر مونالیزا چه مزیتهایی دارد؟

خیلی از خانم ها برای ناراحتی های ناحیه تناسلی خود از انجام عمل های جراحی که دارای خطرات و درد کمتری هستند استقبال بیشتری می کنند.

لابیاپلاستی با لیزر مورد تائید سازمان FAD آمریکا قرار گرفته و به این صورت انجام می شه که بعد از انجام معاینات لگنی توسط پزشک متخصص ناحیه واژن را با کرم بی حس می کنند تا مراجعه کننده احساس درد نداشته باشه. سپس لیزر مونالیزر در لبه های واژن یک مسیر نازک را باز می کنه و برش انجام می شه. در حین برش رگ های خونی سوزانده می شه و خونریزی اتفاق نمی افتد.

از مزیت های این روش میتوان به چند مورد اشاره نمود، از جمله:

  1. در این روش از تیغ جراحی که به عنوان یک روش تهاجمی شناخته می شه، استفاده نمی کنند.
  2. احتمال قرارگیری افراد در معرض خطر بسیار کم می باشد و این روش تقریبا ایمن می باشد.
  3. این روش محدودیت سنی ندارد و همه بانوان در هر سنی می توانند آن را انجام دهند.
  4. در روش لیزر با مونالیزا برای بهبودی نیاز به سپری کردن زمان زیادی ندارید.
  5. این روش با استفاده از لیرز انجام می شود و در آن بیمار دردی را حس نمی کند.
  6. در این روش از بیهوشی یا داروهای بی حس کننده استفاده نمی شود.

مزایای لیزر مونالیزا

تکنیک های لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که برای تغییر اندازه، شکل یا ظاهر لابیا مینور یا لابیا بزرگ، چین‌های پوست اطراف دهانه واژن انجام می‌شود. برخی از تکنیک های رایج مورد استفاده در لابیاپلاستی عبارتند از:

1. تکنیک تریم: این رایج ترین تکنیکی است که در آن بافت اضافی از لابیا مینور با استفاده از چاقوی جراحی یا لیزر برداشته می شود. سپس لبه های باقی مانده دوباره به هم دوخته می شوند.

2. تکنیک گوه: این تکنیک شامل برداشتن یک تکه بافت مثلثی یا گوه ای شکل از لابیا مینور، حفظ لبه و خطوط طبیعی لابیا است. سپس لبه های باقی مانده دوباره به هم بخیه می شوند.

تکنیک های لابیاپلاستی

3.  کاهش هود کلیتورال: در مواردی که هود کلیتورال بیش از حد بزرگ یا کشیده باشد، می توان آن را کاهش داد تا ظاهری متناسب تر به دست آورد. این تکنیک شامل برداشتن بافت اضافی از هود کلیتورال است.

4. لابیاپلاستی با لیزر: از فناوری لیزر می توان برای بازسازی و جوانسازی پوست لب و بهبود بافت و رنگ استفاده کرد. این تکنیک را می توان در ترکیب با سایر تکنیک های جراحی برای دستیابی به نتایج مطلوب استفاده کرد.

توجه به این نکته مهم است که جراحان مختلف ممکن است تکنیک های مورد علاقه خود را داشته باشند و رویکرد خاص مورد استفاده در عمل لابیاپلاستی به آناتومی، اهداف و تخصص جراح بستگی دارد. بسیار مهم است که با یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه برای تعیین مناسب ترین روش برای مورد خاص خود مشورت کنید.

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.