هزینه جراحی زیبایی زنان|انواع جراحی زیبایی زنان

هزینه جراحی زیبایی زنان؛ آیا می دانید که چرا این روزها انواع جراحی های زیبایی واژن مانند لیزر واژن در میان خانم ها شایع شده است؟ به طوری که به خاطر این مساله سالانه بسیاری از افراد زیر تیغ جراحی می روند. آیا برای شما هم پیش آمده که به پزشک زنان خود مراجعه کنید و ایشان پس از بررسی های لازم به شما بگوید که باید به منظور رسیدگی به مشکلات زنانه تان جراحی زیبایی انجام دهید؟ باید بگوییم که تنها شما نیستید که در چنین موقعیتی به صورت خواسته یا ناخواسته قرار می گیرید. بلکه سالانه میلیون ها زن برای رسیدگی به چنین مشکلات مشابهی تحت جراحی های زنانه قرار می گیرند. بنابراین بد نیست اندکی درباره این عمل ها اطلاعات کسب کنید تا اگر در موقعیتی این چنینی قرار گرفتید دچار شوک نشوید. به همین دلیل ما در این بخش از مقاله خود تصمیم داریم تا تمامی آنچه را که مربوط به جراحی های زنان و هزینه جراحی زیبایی زناناست، با جزئیات کامل در اختیارتان قرار دهیم.

فهرست مقاله:

1- جراحی زیبایی زنان چیست؟

2- علل اصلی انجام جراحی زیبایی واژن

3-مواردی که خانم ها را به سمت جراحی زیبایی زنان می کشاند

4- آشنایی با جراحی واژینوپلاستی

5- آشنایی با جراحی واژینوپلاستی

6- لیفت واژن با نخ و هزینه آن

7-جراحی زیبایی واژن لابیاپلاستی

8-آشنایی با جوانسازی واژن با لیزر

9- هزینه جراحی زیبایی زنان

 

 

جراحی زیبایی زنان چیست؟

جراحی زیبایی زنان که با نام های مختلفی از جمله جراحی زیبایی واژن، تنگ کردن واژن و یا واژینوپلاستی شناخته می شود یکی از جراحی های پلاستیک رایج در میان خانم ها است. طی این عمل متخصص و جراح زیبایی مخصوص زنان شکل ظاهری واژن اعم از لبه های داخلی و خارجی را تغییر داده و بهبود می بخشد. به طور معمول چنین عمل جراحی زمانی انجام می گردد که زنان دچار مشکلات ژنتیکی یا هورمونی باشند. اما در این میان کسانی هستند که به سبب نارضایتی از اندام جنسی خود و با هدف زیباسازی آن، تن به جراحی زیبایی زنان می دهند.

شاید در گذشته و سال های خیلی دور صحبت در رابطه با مشکلات و مسائل مربوط به زندگی خصوصی در میان افراد چندان رواج نداشت و مردم به ویژه خانم ها از در میان گذاشتن مشکلات جنسی شان با پزشک مربوطه احساس راحتی نمی کردند. چه بسا این مسائل روز به روز بیشتر و بزرگ تر می شد. اما با مرور زمان، پیشرفت دانش و علم بشری و همچنین ورود خانم ها به اجتماع سبب گردید تا آنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و راحت تر در رابطه با مسائل و مشکلات خصوصی شان صحبت نمایند. از طرفی هم پیشرفت های بارز و شگرفی که در علم پزشکی رخ داده سبب گردید تا طی انجام انواع جراحی های زیبایی زنان، بخش عمده ای از مشکلات جنسی خانم ها برطرف شده و حسی از رضایت و اعتماد را در آن ها به وجود آورد.[anchor id=”z1″ ]

 

علل اصلی انجام جراحی زیبایی واژن

در رابطه با معرفی انواع جراحی زیبایی واژن بیایید اول از این موضوع شروع کنیم که این عمل جراحی چگونه و به چه طریق انجام می شود؟

همان طور که در مطالب فوق هم به گفته ی خانم دکتر ویدا یوسفیان متخصص زنان و زایمان شهرک غرب به آن اشاره شد این نوع از جراحی زیبایی زنان در دسته جراحی های پلاستیک قرار دارد که طی انجام آن بر روی تغییر دادن ظاهر لبه های خارجی و داخلی واژن کار می شود. البته ناگفته نماند تمامی این فرایند با تشخیص پزشک مربوطه و زیر نظر وی انجام می شود. بر اساس تحقیقات به عمل آمده در میان سیل عظیمی از خانم هایی که زیر تیغ جراحی می روند تنها بخش کمی از آن ها از مشکلات مادرزادی خود رنج می برند. این در حالی است که شمار زیادی از آنان تمایل به تنگ شدن، کوچک کردن و یا حتی کوتاه کردن طول لبه های داخلی واژن خود دارند. با وجود آنکه در علم پزشکی اندازه و معیار دقیقی برای طول لبه های واژن (داخلی و خارجی) تعریف نشده است اما باز هم بسیاری از خانم ها دلشان می خواهد اندازه و شکل لبه های داخلی واژن خود را به گونه ای تغییر دهند که طول آن ها بسیار کم تر از طول لبه های خارجی باشد.[anchor id=”z2″ ]

مقاله برای مطالعه بیشتر:

سفید کردن واژن | رفع تیرگی ناحیه تناسلی | درمان تیرگی واژن

مواردی که خانم ها را به سمت جراحی زیبایی زنان می کشاند

همان طور که می دانیم واژن یکی از اندام های جنسی اصلی و بسیار مهم در زنان است. این عضو از بدن به مرور زمان به سبب تغییرات عمده ای که بر روی آن انجام می گردد اعم از زایمان های مکرر و کهولت سن، دچار تغییراتی شده و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد.

این از دست دادن زیبایی برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است و ممکن است به مرور زمان آنان را به کام افسردگی و از دست دادن اعتماد به نفس بکشاند. به طور کلی از دست دادن ویژگی و زیبایی ظاهری می تواند مربوط به رنگ ظاهری واژن، حالت آن و همچنین اندازه واژن باشد.

البته در بسیاری مواقع هم برخی مشکلات مادرزادی می توانند موجب ایجاد چنین مشکلاتی در این اندام جنسی شود. بیماری هایی از قبیل: رشد ناقص رحم زنان و مشکلات متعددی که مربوط به آن می شود، انسداد مهبل زنان، رشد ناقص مهبل و یا حتی دو جنسه بودن فرد…[anchor id=”z3″ ]

دلایل استقبال زنان از انواع جراحی زیبایی واژن

از جمله موارد جالب و تعجب برانگیزی که این روزها در رابطه با انواع جراحی زیبایی واژن به وجود آمده این است که در سال های اخیر این نوع جراحی بسیار مورد استقبال خانم ها در اقصی نقاط دنیا قرار گرفته است. به نظر شما چه دلایلی این همه محبوبیت را فراهم آورده است؟و در  مورد هزینه جراحی زیبایی زنان چه می توان گفت؟

جالب تر از همه اینکه چرا در میان خانم هایی که به سمت این جراحی ها کشیده می شوند لابیاپلاستی را انتخاب می کنند؟ دلایل قانع کننده بسیاری وجود دارند که از جمله آن ها این است که لبه های بلند واژن این احتمال را در خانم ها به وجود می آورد که به هنگام لباس پوشیدن احساس بدی داشته باشند. حتی گاهی ممکن است احساس درد و ناراحتی فراوانی را در آن ها به وجود آورد. از دید دکتر ویدا یوسفیان دکتر زنان شهرک غرب انجام این عمل های جراحی اعم از تنگ کردن واژن، واژینوپلاستی و لابیاپلاستی نه تنها می تواند مشکلات این چنین را برطرف کند بلکه احساس خوبی را در زنان ایجاد کرده و سبب بهبود سطح کیفی جنسی آنان به بهترین شکل ممکن می شود که نتیجه آن از بین رفتن خجالت خانم ها در برقراری روابط زناشویی است. نکته مهم دیگر این است که عمل های جراحی زیبایی واژن به ویژه لابیاپلاستی هیچ نقشی در کاهش تمایل جنسی خانم ها ندارد. چه بسا به خاطر افزایش اعتماد به نفس در آن نیز به مراتب بالاتر رود. و هزینه جراحی زیبایی زنان در این روش بسیار کمتر از آنچه تصور میکنید میباشد

در ادامه شما را بیشتر با دلایل استقبال از این نوع جراحی های پلاستیک و هزینه جراحی زیبایی زنان آشنا می سازیم:

• تنگ کردن واژن به قصد زیبایی ظاهری بیشتر
• لابیاپلاستی به خاطر عدم تقارن لبه های داخلی و خارجی واژن
• درد کشیدن به هنگام برقراری رابطه جنسی
• واژینوپلاستی و لابیاپلاستی به خاطر ارضای جنسی بهتر خانم ها
• انجام جراحی زیبایی واژن به خاطر داشتن درد در هنگام انجام فعالیت های ورزشی
• ایجاد درد در ناحیه هایی از واژن به هنگام لباس پوشیدن

واژینو پلاستی یا همان تنگ کردن واژن نوعی دیگر از جراحی های زیبایی شایع در میان خانم ها است که جوان سازی واژن با هدف بهبود اندازه، عملکرد و ظاهر آن را به بهترین شکل ممکن فراهم می آورد. در حقیقت واژینوپلاستی یک نوع جراحی پلاستیک است که باعث استحکام بخشیدن ماهیچه های اطراف واژن و لگن خانم ها شده و قدرت و کنترل بهتری را در آن به وجود می آورد.

در نهایت فرد احساس خوشایند و بهتری در برقراری رابطه جنسی خواهد داشت. به نظر دکتر ویدا یوسفیان دکتر زنان خوب غرب تهران این نوع جراحی می تواند بسته به نیاز و تمایل بیمار و یا دلایل پزشکی انجام شود که طی آن انواع ناهنجاری های واژینال اعم از کشیدگی یا پارگی آن ترمیم شده و واژن به حالت اولیه خود بازمی گردد. البته تمامی این موارد با کمی تغییرات همراه است. شیوه انجام آن به این صورت است که پوست میان واژن و مقعد متناسب با نوع و بافت واژن تغییر پیدا کرده و زاویه متفاوتی ایجاد می گردد.

مشاوره رایگان

عوارض جراحی واژینوپلاستی

باید گفت که عوارض جراحی واژینوپلاستی دقیقاً شبیه به سایر عمل های جراحی است. از جمله این عوارض بر اساس تجربه های دکتر ویدا یوسفیان متخصص زنان سعادت آباد می توان به احتمال بروز خونریزی، اسکار و لخته های خونی اشاره کرد. اما چنانچه بیمار پس از انجام عمل در سلامتی کاملی به سر برد و مدت زمان ریکاوری وی کم باشد به این معنی است که بروز این عوارض بسیار کم خواهد بود. البته ناگفته نماند که تمامی این ها به تجربه، مهارت و تخصص جراح نیز بستگی دارد. اما یکی از مهم ترین عوارضی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و احتمال وقوع آن در بسیاری مواقع زیاد است نارضایتی فرد بیمار از نتایج جراحی واژینوپلاستی است. چرا که گاهی مواقع واژن بیمار به اندازه مطلوب و مورد دلخواه وی تنگ و سفت نمی شود و یا در برخی موارد این سفت شدگی به حدی زیاد است که بیمار نمی تواند نزدیکی لذت بخش و خوشایندی را تجربه کند. بنابراین به منظور پیشگیری از این دسته مشکلات نیاز است تا خانم ها در وهله اول در رابطه با دلایل انجام جراحی واژینوپلاستی خود به درستی فکر کرده و با متخصص حاذق در این زمینه مشورت نماید.[anchor id=”z5″ ]

لیفت واژن با نخ و هزینه آن

در این بخش از مقاله خود می خواهیم یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی زنان به نام لیفت واژن با نخ را که یکی از جدیدترین تکنیک های تنگ کردن واژن در صنعت پزشکی است به شما معرفی کنیم. متأسفانه امروزه گشادی واژن بنا به دلایل مختلف از جمله فرایند طبیعی زایمان، روابط جنسی متعدد، کهولت سن که باعث کشیدگی بافت و عضلات واژن می گردد مشکلات زیادی را برای بسیاری از خانم ها ایجاد کرده است. یکی از این مشکلات که بخش های دیگری از بدن را هم درگیر می کند مبتلا شدن سریع به عفونت های مختلف است. به علاوه آنکه کاهش میل جنسی و عدم رضایت و لذت از نتیجه یک رابطه جنسی از معایب گشادی واژن به حساب می آید. به طور معمول در گذشته که صنعت پزشکی پیشرفت های قابل ملاحظه ای نداشت خانم ها از روش های خانگی زیبا سازی واژن برای رفع این مشکلات استفاده می کردند. اما امروزه به لطف پیدایش تکنیک ها و متدهای نوین جراحی، درمان این مشکلات بسیار سریع و آسان انجام می شود. لیفت واژن با نخ یکی از این روش های جراحی زیبایی زنانه است که کمک شایانی به درمان گشادی واژن خانم ها می کند.
به واقع می توان گفت جراحی لیفت واژن با نخ روشی است که به منظور ترمیم آسیب های واژن و بهبود عملکرد پرینئوم انجام می شود. جالب اینجا است که انجام این روش حتی در خانم هایی که هرگز زایمان طبیعی تجربه نکرده اند و یا به پارگی پرینئوم مبتلا نشده اند هم شایع است.

هزینه جراحی زیبایی زنان

موارد استفاده از لیفت واژن با نخ

• تنگ کردن واژن
جوان سازی واژن و ترمیم بافت های آسیب دیده آن
• سفت کردن دهانه واژن
• بازسازی پرینه پس از انجام زایمان طبیعی
• لیفت بافت واژن
• ترمیم چروک خوردگی پریمه واژن[anchor id=”z6″ ]

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن، لابیاپلاستی

طبق توصیه ی دکتر ویدا یوسفیان دکتر زنان خوب در شهرک غرب مانند هر روش دیگری در جراحی زیبایی واژن چنانچه قصد به انجام جراحی لابیاپلاستی را دارید پیش از اقدام به عمل باید حتماً برنامه ریزی هایی در خصوص یافتن پزشک مربوطه حاذق و نیز دلایل انجام جراحی برای خود داشته باشید. در حقیقت آماده سازی برای این نوع جراحی می تواند به مثابه سرمایه گذاری شما برای یک نتیجه ایده آل و مطلوب به حساب آید.

به طور کلی به لبه های کوچکی که در ناحیه داخلی واژن وجود دارند لابیای مینور گفته می شود. در بسیاری از موارد دیده می شود که خانم ها از ظاهر واژن خود به دلیل طول زیادی لابیای مینور ناراضی هستید و می خواهند تغییراتی را در آن ها اعمال کنند. لابیاپلاستی نوعی دیگر از انواع جراحی زیبایی زنان است که کمک می تواند تا شکل ظاهری لبه داخلی واژن و یا حتی لبه های خارجی نیز تغییر کنند. می توان گفت آناتومی شکل لابیا در اکثریت خانم ها به صورت قابل ملاحظه ای با یکدیگر متفاوت است و می تواند با گذشت زمان دچار تغییرات عدیده دیگری نیز شود. اما آنچه که بسیاری از آنان را ترغیب به انجام عمل جراحی زیبایی لابیاپلاستی می کند وجود یک سری مسائل و مشکلاتی است که ممکن است در میان بسیاری از خانم ها مشترک باشد.و هزینه جراحی زیبایی زنان  برای آنهای اذیت کننده باشد.

فیلم عمل لابیاپلاستی

مشکلاتی از قبیل:
• دردهای شدید در حین مقاربت جنسی
• عدم رضایت از ظاهر واژن
• عدم تقارن ظاهری واژن
• کم بودن تحریک کلیتوریس به خاطر پوست اضافه کلاهک کلیتوریس
• احساس سایش، کشیدگی و سوزش در هنگام ورزش
• درد یا ناراحتی در هنگام انجام بسیاری از فعالیت های ورزشی نظیر دوچرخه سواری
بیمار با مراجعه به کلینیک های تخصصی جوان سازی واژن اطلاعات سودمند و مفیدی درباره شیوه جراحی لابیاپلاستی از طریق فیلم جوانسازی واژن، عکس های عمل لابیا پلاستی و فیلم عمل لابیاپلاستی و هزینه جراحی زیبایی زنان کسب می نماید.[anchor id=”z7″ ]

آشنایی با جوانسازی واژن با لیزر

 

 

چگونه می توان با کمک لیزر واژن را تنگ کرد؟

آیا لیزر واژینال به زیبایی واژن کمک خواهد کرد؟ آیا سفید کردن با لیزر برای واژن امکان پذیر است؟ رفع تیرگی واژن با لیزر چگونه انجام می شود؟ تمامی این سؤالات و نمونه های مشابه آن از جمله دغدغه هایی است که ذهن بسیاری از خانم ها را به خود مشغول نموده است. به جرات می توان گفت جوانسازی واژن با لیزر یک روش درمانی سودمند و مؤثر به منظور کلاژن سازی و بازسازی طبیعی و بدون جراحی بافت واژن است. این روش که یک درمان غیر تهاجمی معرفی شده است دارای قابلیت های منحصر به فردی است که باعث می شود روند جوان سازی و رفع تیرگی واژن با لیزر در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد. طریقه درمان آن به صورت است که بیمار در وهله اول توسط پزشک متخصص زنان معاینه شده و آزمایشات لازمه را انجام می دهد.
چنانچه عفونت واژن یا دهانه رحم مشاهده گردید باید بیمار تحت درمان با داروهای آنتی بیوتیک قرار گیرد. اما چنانچه مشکلی مشاهده نگردید لیزر واژن یا همان لیزر واژینال برای بیمار انجام می شود. بد نیست بدانید که این عمل سرپایی بوده و هیچ گونه بیهوشی یا بی حسی برای فرد بیمار ندارد.

مزایای جوان سازی واژن با لیزر

تا اینجای مطلب که اطلاعات جامعی توسط دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان تهران درباره انواع جراحی های زیبایی زنان کسب نمودید بد نیست مطالبی را هم درباره مزایای جوان سازی واژن با لیزر به شما ارائه دهیم. با انجام عمل لیزر واژینال با هدف زیبایی واژن، اشعه لیزر باعث تجمع بافت و همچنین تحریک تولید فیبروبلاست ها شده که طی آن تولید کلاژن سازی در بافت های واژن نیز فراهم می شود. به این ترتیب در کمتر از یک ماه پس از انجام درمان، بازسازی و ترمیم بافت جدید دیواره واژن همراه با رطوبت بیشتر انجام می گردد. از این رو می توان گفت جوان سازی و رفع تیرگی واژن با لیزر دارای مزیت های منحصر به فردی است.و هزینه جراحی زیبایی زنان با لیزر معمولا بسیار کمتر از جراحی می باشد.

از جمله:
• انجام عمل در مدت زمانی کمتر از 10 دقیقه
• غیر تهاجمی و بدون درد
• ایمن، کم خطر و بدون هیچ گونه عوارض جانبی
• مناسب برای تمامی خانم ها در هر گروه سنی
• برطرف کردن تمامی التهابات واژن
• تنگ کردن کانال واژن
• سفید کردن با لیزر واژن
• رفع چروک خوردگی واژن
• قابل استفاده هم برای بیماران خاص[anchor id=”z8″ ]

ویدئو جوانسازی واژن با لیزر

هزینه جراحی زیبایی واژن

از آنجایی که جراحی زیبایی زنان یا همان جراحی زیبایی واژن یک تکنولوژی پیچیده است و انواع مختلفی از شیوه های جراحی از سوی پزشکان متخصص و جراحان حاذق ارائه می شود در نتیجه نمی توان به قاطعیت بازه مشخصی را برای هزینه های جاری این جراحی ها در نظر گرفت. چرا که هزینه های عمل به موارد بسیاری که در طول درمان و پیش از آن مورد بررسی واقع می شوند بستگی دارد. اما بهتر است صادقانه بگوییم از آنجایی که مبالغی که برای این عمل جراحی پرداخته می شود به منظور زیباسازی و جوان سازی اندام جنسی می باشد لذا ممکن است هزینه هایی بالاتر از 2 میلیون تومان را در گیرند.[anchor id=”z9″ ]

راه های ارتباطی با دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زیبایی زنان: 02122074065 – 09370786637

لینک دین مارا دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.