لیزر واژن و کاربرهای آن

لیزر واژن و هزینه لیزر سفید کننده تهران

لیزر واژن یکی از تکنولوژی های جدیدی که در حیطه ی زنان و زایمان وارد شده است و کمک زیادی به خانم ها کرده است. لیزر مونالیزا یکی از آن لیزرها می باشد.

زنان به دلایلی مختلفی مانند بارداری، افزایش سن و یائسگی تغییراتی را در سلامت جنسی خود مشاهده می کنند. از این رو برای بهبود کیفیت زندگی خود به سراغ روش های جوانسازی واژن می روند.

لیزر مونالیزا برای خانم هایی که از شکل اندام تناسلی خود رضایت کافی ندارند و رابطه ی جنسی برایشان لذت کافی ندارد معجزه خواهد کرد. اگر لابیای بزرگ دارید و از ظاهر آلت تناسلی خود راضی نیستید، لیزر مونالیزا می تواند بدون هیچ گونه درد و خونریزی شما را به بهترین شکل ممکن راضی کند.

لیزر واژن تهران

در این مطلب سعی داریم تا به بررسی بیشتر موضوع جوانسازی واژن، با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ بپردازیم.

دکتر ویدا یوسفیان پزشک زنان در تهران است که خدمات لیزر سفید کننده واژن و تنگ کننده واژن را با هزینه مناسب ارائه می کند و برای کسب اطلاع از قیمت ها فقط کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

تلفن ثابت:
02122074065
همراه:
09370786637

لیزر واژن چگونه عمل می کند؟

دستگاه لیزر مونالیزا تاچ از گاز CO2 فرکشنال یا شکسته شده در درمان بیماری ها استفاده می کند. این دستگاه یک پراب یا هندپیس دارد که به داخل واژن زنان وارد می شود. پس از ورود پراپ ، متخصص زنان در فواصل زمانی معین به اندازه یک سانت هندپیس را به سمت بیرون واژن حرکت می دهد تا اشعه های لازم به بخش های داخلی واژن برسد.

در نتیجه گاز CO2 فرکشنال به نواحی داخلی و مختلف واژینال تابیده می شود. هندپیس دارای یک لنز است و این امکان را فراهم می کند که CO2 فرکشنال به طور 360 درجه کاملاً به نواحی اطراف واژن برسد.

گاز CO2 به صورت نقاط بسیار ریز در سراسر واژن تابیده می شود. این نقاط مجرایی می شوند که CO2 به داخل دیواره واژن نفوذ پیدا کند. این گاز در مسیر نفوذ سلول های فیبرو سیترو را به فیبرو پلاست تبدیل می کند. این سلول ها مسئول تولید کلاژن در دیواره واژن هستند.

افزایش کلاژن ها باعث قدرتمند شدن و یا هایپر تروفی در داخل دیواره واژن می شوند که موجب افزایش ارتجاع پذیری و استحکام دیواره واژن می شوند.

در نتیجه افتادگی مثانه ، بی اختیاری ادرار و شل شدگی واژن را درمان می کند.

پس از خروج هندپیس بعد از مدتی خونرسانی در  ناحیه واژن بیشتر می شود. در نتیجه ی خونرسانی بیشتر چین های ناحیه واژن بیشتر می شود.

در واقع چین های واژن در سه بخش مسئولیت دارند، اول حالت ارتجاع واژن، دوم حالت تنگ کردن واژن و نیز سوم مسئولیت رطوبت واژن را بر عهده دارند. در نهایت واژن به حالت طبیعی خودش باز می گردد.

در واقع با این اقدامات هم خشکی واژن و هم بی اختیاری ادراری برطرف می شود.

لیزر واژن مونالیزا تاچ

قیمت لیزر مونالیزا تاچ تهران

برای دریافت یک هزینه دقیق از عمل نیاز است که حتما قبل از هر چیزی معاینه شوید. هزینه لیزر واژن در تهران بستگی به میزان و نوع مشکل شما دارد.

اگر به دنبال زیبایی واژن باشید به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که یکی از این فاکتورهای مهم به شکل و فرم واژن شما و لابیاهای مینور بر می‌گردد همچنین نوع دستگاه و شارژی که از دستگاه استفاده می شود نیز در محاسبه هزینه تاثیر گذار هستند. از آنجایی که این کار جزو عملهای زیبایی محسوب می شود، مشمول بیمه و بیمه های تکمیلی نمی شود.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

لیزر واژن برای تنگی و جوانسازی

بسیاری از خانمها به دنبال این هستند که بدانند واژن و آلت تناسلی استاندارد و زیبا چه ظاهری دارد. بد نیست بدانید که واژن هم مثل دیگر اعضای بدن تعریف و شکل خاصی ندارد و در افراد مختلف، متفاوت است. در اصل هیچ استانداردی برای زیبایی اعضای بدن وجود ندارد و همگی طبیعی محسوب می شوند. با این حال چنانچه فردی دوست داشته باشد بدنی زیباتر داشته باشد، می تواند از راه‌های مختلفی از جمله لیزر به واژن زیباتری دست پیدا کند.

به گفته دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان تهران، امواج لیزر می‌تواند به پوست نفوذ کرده و پوست را تحریک نماید. بسته به تنظیمات قدرت دستگاه، این امواج می‌توانند با لایه‌برداری از سطح پوست باعث مشخص شدن لایه روشن‌تر زیر پوست شده یا در لایه عمیق پوست نفوذ می کند تا کلاژن و الاستین در لایه‌های پایین تغییر کند.

لیزر واژینال

این امر باعث افزایش چشمگیر خاصیت کشسانی پوست می‌شود و همچنین مخاط واژن را تحریک می کند تا فیبرهای کلاژن بیشتری تولید کنند. یکی دیگر از خاصیت‌های لیزر خاصیت ارتجاعی بیشتر در ناحیه تناسلی است و از این طریق به سفتی پوست داخل واژن کمک خواهد کرد.

این روش یکی از روشهای خوب و کارامد جهت رفع سیاهی واژن است که جزو جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا به شمار می‌آید. ماندگاری بالا و عدم نیاز به تکرار مجدد تا چند سال جزو مزایای این روش محسوب می‌شود. در اصل روشن سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ بعنوان روش اول روشن سازی در دنیا به حساب می‌آید و نتایج در جلسه اول کاملا مشهود خواهند بود.

لیزر واژن

افراد مناسب برای انجام لیزر واژن

خانمهایی که قصد جراحی زیبایی واژن یا همان واژینوپلاستی را ندارند و برای اینکه بخواهند لذت جنسی را افزایش دهند و یا اینکه واژن سفت تری داشته باشند از لیزر واژینال استفاده می‌کنند. به طور کلی کاندیدای مناسب لیزر واژینال در زیر عنوان شده است :

  • خانم های که به گشادی واژن مبتلا شده اند.
  • خانم هایی که شریک جنسی آنها آلت تناسلی کوچک تری دارد می توانند با انجام لیزر واژینال به رابطه جنسی خود با همسرشان بهبود بخشند.
  • خانم هایی که بعد از زایمان های متعدد دچار شلی واژن شده اند.
  • لیزر واژینال تا حدود زیادی می‌تواند خشکی واژن را برطرف کند.
  • درمان کردن بی اختیاری ادرار
  • لیزر واژینال باعث می‌شود پوشش سطحی و بافت همبند تحریک شود و ضخامت مایع بافتی واژن افزایش پیدا کند و تمامی این عوامل در کنار یکدیگر باعث می‌شود ناحیه تناسلی جوان و سفت شود.

چه کسانی نمی توانند از لیزر مونالیزا تاچ استفاده کنند؟

  • زنانی که عفونت واژینال دارند نباید از این روش درمانی کمک بگیرند. زیرا ابتدا باید عفونت واژن خود را درمان کنند سپس برای سایر اقدامات درمانی و زیبایی از این لیزر استفاده کنند.
  • زنانی که در نواحی واژینال و رحمی جراحی انجام داده اند حتما باید دوره ی بهبودی را پشت سر بگذارند سپس برای انجام لیزر اقدام کنند.
  • زنانی که افتادگی های شدید را در نواحی رحمی خود تجربه می کنند جز ان دسته از افراد هستند که انجام لیزر برایشان ممنوع است.
  • زنانی که تحت ازمایش پاپ اسمیر قرار گرفتند و وضعیت مشکوکی از آن ها گزارش شده است تا زمانی که وضعیت به درستی تعیین نشود اجازه ندارند از این روش استفاده کنند.
  • زنانی که سرطان دهانه رحم دارند نمی توانند از این روش استفاده کنند.

لیزر واژن

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ در درمان مشکلات واژینال

  • درمان بی اختیاری ادرار در زنان
  • برطرف کردن خشکی واژن در زمان یائسگی
  • درمان عفونت های مکرر
  • درمان شلی واژن
  • درمان زگیل تناسلی
  • درمان خروج باد از واژن
  • درمان افتادگی رحم و مثانه
  • درمان هموروئید

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ در زیبایی واژینال

  • جوانسازی واژن
  • سفید کردن واژن و کشاله ران
  • لابیاپلاستی
  • تنگ کردن واژن
  • افزایش حالت کشسانی پوست واژن

لیزر واژن

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ

دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان و زایمان شهرک غرب به کاربردهای متعددی برای لیزر مونالیزا تاچ اشاره می کنند که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تنگ کردن واژن
  • روشن سازی واژن
  • درمان عفونت‌های واژن
  • درمان خشکی واژن
  • لابیاپلاستی
  • درمان افتادگی رحم
  • درمان بی اختیاری ادراری
  • درمان علایم یائسگی
  • درمان سوزش
  • درمان درد در زمان مقاربت

استفاده از لیزر واژن برای عفونت

عفونت واژن عبارت است از التهاب در مخاط واژن که با ترشح ،درد ، خارش و سوزش در واژن همراه است .دلایل متعددی برای عفونت های واژینال شناخته شده است که عبارتند از:
عفونت قارچی : به علت افزایش رشد قارچ در واژن ایجاد می شود. شایعترین نوع قارچی که منجر به واژینیت قارچی می شود کاندیدیاز ست.ترشحات سفید ، دلمه ای و چسبنده دارد.
عفونت باکتریال: در اثر تغییر در تعداد و نوع باکتری های طبیعی مستقر در واژن ایجاد می شود.ترشحات آبکی ، بد بو و خاکستری دارد.
عفونت تریکوموناسی: در اثر وارد شدن یک انگل به نام تریکوموناس در واژن ایجاد می شود.ترشحات فراوان و سبز رنگ دارد.
در مواردی که عفونت ها عود کننده و مکرر می باشند و فرد از ترشح ، خارش ، سوزش و سایر علائم به طور مداوم شکایت دارد، بسته به سن فرد روش های درمانی متفاوتی انجام می‌شود. یکی از روش های نوین در درمان عفونت ها استفاده از لیزر مونالیزا می باشد.
لیزر مونالیزا تاچ بهترین روش درمان غیر دارویی ، غیر عود کننده و قطعی در زنان می باشد. در این روش علاوه بر رفع کامل ترشحات عفونی و علائم ناراحت کننده ناشی از آن در واژن ، خارش و سوزش ناحیه خارجی تناسلی که به علت نازک شدگی پوست در این ناحیه رخ داده است بر طرف می شود.

مراحل لیزر واژینال
بعد از معاینه‌ی بیمار برای تشخیص نوع عفونت، پزشک ابتدا کرم بی‌حس کننده را در دهانه واژن می‌زند. برای انجام لیزردرمانی که تنها چند دقیقه طول می‌کشد، یک پروب لیزری وارد واژن می‌شود که موجب شکل‌گیری سوراخ‌های بسیار ریزی در جداره‌ی داخلی واژن می‌شود. این عمل باعث افزایش جریان خون در بافت واژن و رشد سلول‌های جدید و بازسازی بافت واژن می‌شود.
این روش درمانی همچنین برای زنانی که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از استروژن واژینال استفاده کنند (یا زنانی که به درمان‌های مشابه پاسخ مثبت نمی‌دهند)، بسیار مناسب است. برای مثال زنانی که بعد از ابتلا به سرطان سینه یا سرطان تخمدان، دچار آتروفی واژن شده‌اند و روش درمان با استروژن واژینال برای آن‌ها مناسب نیست، کاندید درمان با لیزر مونالیزا‌تاچ هستند.
تحقیقات انجام شده روی نمونه‌های گرفته شده از بافت واژن بیمارانی که با لیزر مونالیزا‌تاچ درمان شده‌اند، نشان می‌دهند که بعد از درمان با لیزر، بافت ضخیم‌تر و سالم‌تری با خاصیت ارتجاعی بیشتر در داخل واژن شکل می‌گیرد و خون‌رسانی به این ناحیه بهبود پیدا می‌کند. در واقع این روش درمانی باعث احیا و نوسازی بافت واژن با سلول‌های جدید می‌شود.


مطالعه مقاله زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر را توصیه می کنیم:

همه آنچه باید در باره جراحی زیبایی واژن (عمل لابیاپلاستی) انواع روشها، عوارض و هزینه آن باید بدانید


تاثیرات لیزر واژن بر خشکی و خارش واژن

یکی از مهم ترین اثرات دستگاه لیزر واژینال ساختن عروق جدید و تحریک فرایندهای بازسازی کلاژن است که در لایه سطحی مخاط واژن تشکیل می‌شود و باعث بازگشت ترشحات طبیعی واژن می‌شود و ضخامت بافت داخلی واژن افزایش پیدا می‌کند.

اگر به دلیل تغییرات هورمونی ترشحات واژن کم شود خشکی در واژن به وجود می‌آید و فرد دچار خارش و سوزش ادرار می‌گردد و یا اینکه در هنگام نزدیکی احساس درد می‌کند و مدام به درد های پایین شکم ،عفونت های واژن و مثانه دچار می‌شود.

از آنجایی که خشکی واژن می‌تواند باعث مشکلات دیگری مانند عفونت های مکرر و یا سرطان های رحم و تخمدان شود پس بهتر است که در کنار درمان عفونت ها و درمان های دارویی با لیزر واژینال آن را برطرف کنید. لیزر توسط اسکنر خود بافتهای مشکل دار را شناسایی می‌کند.

سپس ارسال پالسهای کوچکی از لیزر به سطح واژن و عمق آن را شروع می کند. نتیجه این کار ایجاد زخمهایی بسیار ریز در سطح واژن است که منجر به این می شود که بدن شروع به ترمیم خود و ایجاد بافتهای نو و تازه بکند. نتیجه نهایی کار، درمان کامل خشکی واژن و در کنار آن جوانسازی واژن از طریق کلاژن سازی توسط خود بدن است.

لیزر واژن

هدف از درمان تیرگی واژن

رنگ تیره در ناحیه تناسلی ناشی از غلظت بالای ملانین زیر پوست است. روشن سازی واژینال با استفاده ازلیزر مونالیزا تاچ با لایه برداری از قسمت مورد نظر، لایه تیره شده ی پوست را از بین می‌برد.

امروزه این عمل در تمام کشورهای دنیا طرفداران قابل توجهی دارد و مهم ترین علت این استقبال از عمل لابیاپلاستی را می توان رضایت بخش بودن نتیجه آن دانست.

حتی با یک جلسه، نتایج ماندگاری به دست می‌آید. یک جلسه می‌تواند از 15 تا 30 دقیقه به طول بیانجامد. لیزر مقعدی و سفید سازی واژینال در مقایسه با کرم‌های بلیچینگ و یا سفیدکننده مطمئن‌تر و ساده‌تر است.

سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر سریع می‌باشد و در حداکثر زمان 30 دقیقه انجام می‌شود. قبل از شروع کار متخصص روی موضع را آغشته به کرم بی حس کننده می زند تا بیمار متوجه هیچ دردی نشود. سپس اشعه ای بی خطر را به دستگاه تناسلی می تاباند . این اشعه رنگدانه های پوستی به نام ملانین را از بین می برد و باعث رفع تیرگی واژن می‌شود.

لیزر واژن

لیزر مونالیزا تاچ برای سفیدی واژن در تهران

لیزر واژن برای سفید کردن

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال دکتر متخصص زنان برای رفع تیرگی واژن و سفید کردن این ناحیه هستید، پیشنهاد می شود به دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان در تهران مراجعه کنید.

به طور طبیعی ناحیه تناسلی در افراد تیره تر از نواحی دیگر بدن است. وجود فولیکول های ضخیم مو در این ناحیه در تیرگی آن موثر است.

عوامل مختلفی در تیره شدن ناحیه تناسلی تاثیرگذارند. عواملی مانند : تغییرات هورمونی، ساییدگی با لباس، چاقی و لاغری های متعدد، عوامل ژنتیکی و افزایش سن و…..

بسیاری از خانم ها برای رفع تیرگی واژن به سراغ درمان های سنتی و کرم ها و لوسیون ها می روند اما با این روش ها معمولا یا دیر به نتیجه می رسند و یا نتیجه ای نمی گیرند.
لیزر مونالیزا تاچ یکی از روش‌هایی است که علاوه بر بهبود و تنگ کردن واژن ، مشکلاتی مانند تیرگی واژن را نیز درمان می کند.
این تکنولوژی از لیزر CO2 برای تحریک تولید کلاژن و بازسازی بافت‌های واژن استفاده می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی و کشف کاربردهای متنوع لیزر مونالیزا، امروزه از آن برای روشن سازی ناحیه تناسلی نیز استفاده می شود که روشی بدون درد و بسیار موثر است. این کار به بی حسی نیاز ندارد و از روش های غیر تهاجمی به شمار می رود؛ مگر اینکه در شرایط خاص، بنا به تشخیص پزشک از کرم های بی حسی موضعی استفاده شود.

نتیجه ناشی از سریعترین روش سفید کردن واژن اغلب اثری بسیار طولانی و ماندگار دارد. جالب است بدانید، برای رفع تیرگی های مقعد نیز از این دستگاه لیزر استفاده می شود.

تعداد جلسات سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا بسته به نوع پوست و میزان تیرگی این ناحیه از سوی پزشک تعیین می شود اما به طور معمول، 3 جلسه برای اکثر افراد لازم است. میانگین زمان هر جلسه وایتنینگ واژن حدود 30 الی 45 دقیقه است. توجه داشته باشید در جلسه اول تغییر چشم گیری را مشاهده می کنید اما نباید از ادامه دادن جلسات درمان، دست بکشید. زیرا تداوم آن می تواند نتیجه ای به مراتب طولانی تر برایتان داشته باشد.

محدودیت خاصی برای استفاده از لیزر مونالیزا وجود ندارد و تمامی خانم ها می توانند، از این روش درمانی استفاده کنند. مگر افرادی که دچار عفونت های واژینال هستند که باید ابتدا اقدام به درمان خود کنند و سپس برای سفید کردن واژن اقدام نمایند.

شرایط استفاده از لیزر مونالیزا تاچ  چیست؟

دوره ی عادت ماهانه زمان مناسبی برای استفاده از لیزر واژن نیست

ناحیه واژینال درگیر بیماری خاصی نباشد

وجود زخم روباز در ناحیه واژینال مانع از انجام لیزر واژن می شود

حتما باید تمامی جلسات به طور کامل انجام دهید وگرنه ثمر بخشی لازم را نخواهد داشت

لیزر واژن

مزایای لیزر واژن

قبلا با استفاده از جراحی های لابیاپلاستی و واژینوپلاستی پزشکان و جراحان متخصص زیبایی می‌توانستند به زیبایی و حفظ ظاهر دستگاه تناسلی زنان اقدام کنند ، اما امروزه با استفاده از لیزر درمانی که یک روش بدون درد می‌باشد می توان واژن را زیبا کرد. همچنین از آنجایی که عمل لابیاپلاستی روی لابیاهای مینور صورت می گیرد و این لابیاها فاقد عصب‌های جنسی هستند، این عمل نه تنها باعث کاهش میل جنسی نمی شود بلکه با زیباتر شدن واژن موجب افزایش اعتماد بنفس و بهبود روابط جنسی هم می شود. همچنین از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• بدون درد و خونریزی است
• مدت زمان لیزردرمانی بسیار کوتاه است
• نتایج اثربخش و سریع دارد
• نیاز به بیهوشی ندارد
• نیاز به بستری شدن ندارد
• هزینه آن در مقایسه با جراحی ها کمتر است
• موجب کاهش عفونت های مرتبط با دستگاه تناسلی می‌شود
• باعث رفع خشکی و سوزش واژن می‌شود
• موجب رفع چروک خوردگی واژن می‌شود
• در هر گروه سنی برای زنان مناسب می‌باشد
• اثر لیزردرمانی طولانی مدت است علاوه بر رفع تیرگی باعث جوان سازی و شادابی پوست واژن می‌شود

عوارض لیزر واژن

استفاده از لیزر مونالیزا یکی از روشهای مطمئن و کم عارضه می‌باشد و بدلیل اینکه لیزر واژینال یک درمان سرپایی است نیاز به بستری ندارد. برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند ممکن است پوست دچار قرمزی، تورم و التهاب شود که این موارد خفیف بوده و طی یک تا دو روز بعد از لیزر از بین می روند.

فقط افرادی که به تازگی جراحی در ناحیه رحم یا واژن خود انجام داده اند نمی توانند از لیزر مونالیزا استفاده کنند همچنین افردای که عفونتهای واژینال دارند ابتدا باید درمان شوند سپس میتوانند از لیزر استفاده کنند.
با توجه به حساس بودن ناحیه واژن ، حتما لیزردرمانی باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

آمادگی های قبل از لیزر واژن

قبل از تحت درمان قرار گرفتن با استفاده از لیزر حتما موارد زیر را مدنظر قرار دهید:
چنانچه به بیماری واژینال خاصی مبتلا هستید و یا عفونتهای طولانی مدت دارید، مورد را به پزشک خود اطلاع دهید.
باید به سرطان دهانه رحم مبتلا نباشید و نتایج تستهای پاپ اسمیر شما در سه سال گذشته منفی گزارش شده باشند.
در مورد تعداد جلسات موردنیاز با پزشک خود صحبت کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.
برای انجام لیزر نباید در دوران قاعدگی خود باشید و بهتر است حداقل سه روز از عادت ماهیانه شما گذشته باشد.

مراقبت های پس از درمان با لیزر واژن

به‌منظور بهبود مناسب و حصول بهترین نتایج ممکن، به دریافت‌کننده‌های لیزر واژینال و روشن سازی مقعدی توصیه می‌شود که مراحل زیر را انجام دهید.
ناحیه‌ی تناسلی باید برای 4-2 روز اول تمیز و خشک نگه‌داشته شود. برای این زمان یک دوره آنتی‌بیوتیک همراه با کرم موضعی تجویز می‌شود.
سوزش و درد ممکن است تا چند روز پس از درمان ادامه یابد.
هرگونه فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی باید بعد از 10 روز از گذشت درمان می‌تواند ادامه یابد.
به‌منظور بهبودی کامل، تا زمانی که امکان‌پذیر است، از تمیز بودن ناحیه‌ی تناسلی اطمینان حاصل کنید.

نتیجه استفاده از لیزر واژن

چون با دلیل مختلفی مانند بالا رفتن سن و تغییرات هورمونی و زایمان و همچنین تغییر وزن، واژن دستخوش تغییرات می‌شود، در عملکرد تولید کلاژن اختلال ایجاد می‌شود که در نهایت ماهیچه های دیواره واژن استحکام خود را از دست می‌دهند و در برخی از خانم ها منجر به نشت ادرار و آتروفی واژن می‌شود . در واقع تمامی این مشکلات کیفیت زندگی خانم ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما با روشی به نام لیزر واژینال می توان بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد،به گونه ایی که بعد از گذشت چند روز از لیزر واژینال شما تغییرات را در خود احساس می کنید. این روش ایمن بوده و از راه پالس های انرژی لیزر به لایه مخاط واژن و گرمایی که در این نقاط متمرکز می‌شود بازسازی بافت کلاژن آغاز می‌شود و با تولید الاستین واژن تنگ تر می‌شود.در واقع تنگی واژن در انتهای مثانه به وجود می‌آید و می‌تواند بی اختیاری ادرار را کنترل کند.

لیزر واژن

راه های ارتباطی با دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زیبایی زنان:

02122074065 – 09370786637

دکتر ویدا یوسفیان در غرب تهران

منابع معتبر:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9904821/

https://www.dukehealth.org/blog/new-noninvasive-treatment-vaginal-dryness

11 پاسخ
  1. ناصر
    ناصر گفته:

    خانم دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید:
    من همسرم در هنگام رابطه درد خیلی زیادی رو تحمل می کنند و دوست ندارند هم این موضوع را علنی کنند ووو بابت آن به پزشک مراجعه کنند.
    ممکنه این مشکل با لیزر برطرف بشه؟ و اینکه چند جلسه باید بیان!

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.