"> هزینه تنگ کردن واژن و رفع گشادی واژن یا واژینوپلاسی - دکتر ویدا یوسفیان|جراح و متخصص زنان|لیزر واژینال،لابیاپلاستی

هزینه تنگ کردن واژن و رفع گشادی واژن یا واژینوپلاسی

6235 0

واژینوپلاسی و یا تنگ کردن و رفع گشادی واژن به روش های مختلفی انجام می شود که هزینه های (هزینه تنگ کردن واژن) آن ها با هم متفاوت بوده و بیمار با مراجعه به مطب خانوم دکتر ویدا یوسفیان پس از معاینه و بررسی شرایط بیمار و گرفتن مشاوره از خوده شخص خانوم دکتر میتوانند تصمیم به انجام واژینوپلاسی به هریک از روش های مختلف میگیرند.
واژینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی واژن است که به منظور زیبایی و جوانسازی و رفع گشادی کانال واژن صورت می‌گیرد. به کمک این جراحی دیواره و عضلات واژن که تو تونیسیته و خاصیت الاستیسیته خود را از دست دادند و شل تر شده اند، سفت تر و تنگ تر می شوند و استحکام بیشتری پیدا خواهند کرد و در نتیجه هم فرد و هم شریک جنسی او احساس بهتری از رابطه جنسی خواهند داشت.
عمل واژینوپلاسی جزو عمل های زیبای خانوم ها می باشد که خانوم ها بخاطر چاق و لاغری متعدد یا زایمان طبیعی باعث شل یا گشادی واژن شده اند اعتماد بنفس خود را از دست داده اند به دکتر مراجعه می کنند تا این ایراد خود را رفع کنند پس حتما قبل این که به پزشکی مراجمه کنید حتما در مورد جراح خود تحقیق کنید چون عمل زیبایی یک عمل حساسی می باشد و پس بخاطر صرف ارزان بودن هزینه عمل به هر کسی اعتماد نکنید و عاقلانه تصمیم بگیرید.

انواع روش های تنگ کردن واژن

روش های مختلفی برای رفع مشکل و زیبایی ناحیه تناسلی وجود دارد که اغلب با مشاوره دکتر میتواند فهمید که کدام روش برای ناحیه تناسلی ما بهتر بوده و نتیجه ای مثبت به همراه خواهند بود و هزینه تنگ کردن واژن ازهم انجام می شود.

با انجام این روش ها از جمله:

• تنگ کردن واژن با نخ
• تنگ کردن واژن با rf
• تنگ کردن واژن با لیزر واژن
• تنگ کردن واژن با تزریق بوتاکس

تنگ کردن واژن با نخ

لیفت واژن با نخ یکی از روش هایی است که برای تنگ کردن واژن به صورت غیر تهاجمی استفاده می شود. در این روش نیازی به استفاده از بیهوشی نیست چرا که هیچگونه خونریزی اتفاق نیفتاده و نخ های استفاده شده بعد از 10 الی 12 روز به صورت خودکار جذب بدن شده و ناپدید می شوند. بنابراین اگر نگران جای باقی مانده از جراحی هستید، می توانید از این شیوه استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از این روش به مدت 6 هفته نباید رابطه جنسی داشته باشید.که برای دریافت مشاوره انجام تنگ کردن واژن واطلاع از قیمت به مطب خانوم دکتر ویدا یوسفیان مراجعه کنید.

هزینه تنگ کردن واژن با آر اف

این روش یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن به حساب می آید که باعث درمان سریع و قطعی تنگ کردن واژن انجام می شود. در این روش از دستگاه آر اف و امواج رادیوفرکانسی آن استفاده می شود. در این روش برای درمان واژن بدون جراحی وبه صورت غیر تهاجمی است که به صورت سرپایی و بدون بی هوشی انجام می شود. تنگ کردن واژن با آر اف بدون دردو خونریزی است و نیازی به بی حسی ندارد.
این امواج دستگاه آر اف باعث افزایش گردش خون در واژن می شود. و با گرما و افزایش خونرسانی در واژن ساخت گلاژن و الاستین در واژن بیشتر شده و حالت ارتجاعی واژن و استحکام بافت آن می گردد و در نتیجه باعث جوانسازی واژن و رفع گشادی و شلی واژن می شود.
تنگ کردن واژن با ار اف به افزایش حساسیت کلیتوریس و بهبود ارگاسم در زنان و نیز افزایش لذت جنسی در شوهران آنها کمک می کند. همچنین از آر اف واژن برای درمان بی اختیاری ادرار از نوع استرسی استفاده می شود. در بی اختیار ادرار استرسی ادرار شخص در اثر سرفه ، خنده و ….نشست می کند . آر اف نه تنها باعث جوانسازی واژن می شود

بلکه درمان با این روش باعث می شود. به عنوان مثال:
• درمان خشکی واژن
• رفع درد هنگام نزدیکی
• رفع آتروفی واژن
• ماندگاری بالای نتیجه درمان
• بدون درد
• جلوگیری از بروز عفونت قارچی و باکتریایی واژینالی مکرر در زنان
• نتیجه دهی سریع
• بهبود بیرون زدگی مثانه
درمان افتادگی رحم
• کاهش علائم یائسگی در زنان
• کاهش چین و چروک های لابیاهای واژن
درمان واژینیسموس
• ازبین رفتن سوزش و خارش واژن
• درمان عفونت باکتریایی

تنگ کردن  واژن با rf
RF واژینال

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر

لیزر یکی از روش های زیبایی واژن به کار می رود که در این روش ا لیزر co2 یا مونالیزا تاچ استفاده می شود که بدون بی هوشی و خونریزی برای درمان شل شدگی و تنگی و سفید کردن واژن از ان روش استفاده می شود. و از جمله مزایای استفاده ازاین روش عبارت هستند از:

• تولید کلاژن جدید
• ماندگاری طولانی (به عنوان یکی از روش های تنگ کردن دائمی واژن در نظر گرفته می شود.)
• هزینه بسیار کمتر از عمل جراحی
• عدم نیاز به بستری شدن
• از بین رفتن سوزش و خارش ناحیه تناسلی
• از بین بردن افتادگی رحم
• کاهش علائم بی اختیاری ادرار
• مشاهده نتیجه نهایی بلافاصله بعد از انجام عمل
مهمترین کارهایی که قبل از انجام یکی از روش های پزشکی گفته شده باید انجام دهید:
• انجام تست پاپ اسمیر
• درمان انواع عفونت های قارچی
• انجام تست بارداری (در صورتی که باردار باشید به هیچ وجه نباید این جراحی را انجام دهید.)
• اعلام حساسیت های احتمالی به داروهای مختلف

تنگ کردن واژن با لیزر

مقاله برای مطالعه بیشتر: درمان تنگی واژن و عدم دخول

هزینه تزریق بوتاکس به واژن

تزریق بوتاکس به واژن یکی از راه های تنگی واژن است که با تزریق فیلر به ناحیه ی تناسلی و لبی های واژن باعث زیبایی و جوانسازی می شود.
ناحیه واژن در زنان بخاط زایمان طبیعی و یا افتادگی به مرور زمان دچار پیری و افتادگی می شود ، این افتادگی واژن در لابیا یا همان لب های خارجی با چروکیدگی نمایان می شود و همچنین خاصیت ارتجاعی آن کاهش می یابد . افتادگی و بزرگ شدن لب های خارجی واژن علاوه بر نازیبایی آن موجب آزار و اذیت فرد به هنگام آمیزش خواهد شد ، همچنین به دلیل جمع شدن آب در این ناحیه و بالا رفتن رطوبت اضافی ، عفونت های شدیدی و متوالی را برای فرد در پی خواهد داشت . برای انجام تزریق بوتاکس برای واژن بایدبه پزشک خوب وباتجربه مراجعه شود تا پزشک معالج تشخیص دهد که چه اندازه تزریق برای زیبایی لازم است خانوم دکتر ویدا یوسفیان یکی از بهترین پزشکان زنان وعمل زیبایی می باشد.

مقاله برای مطالعه بیشتر:

لاپاروسکوپی چیست؟ | لاپاراسکوپی رحم و تخمدان چیست ؟ | عمل لاپاراسکوپی چگونه انجام می شود ؟ | عمل لاپاراسکوپی چه عوارضی دارد؟

بهترین روش برای تنگ کردن واژن

همه روش ها برای جوانسازی و زیبایی واژن خوب و تاثیر گذار هست ولی بستگی به تشخیص پزشک بر این که کدام روش برای بیمار بهتر است.

لابیاپلاستی

راه‌‌‌‌‌های ارتباطی با دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زیبایی زنان در شهرک غرب:

22074065 – 09370786637

لینک دین مارا دنبال کنید