چه كساني كانديد لابياپلاستي هستند؟

توجه: سونوگرافی برای کلیه بیماران رایگان می باشد

چه كساني كانديد لابياپلاستي هستند؟

لبیا های کوچک در هر خانمی شکل ویژه خود را دارند . خیلی از خانم ها با لبیاهای سایز بزرگ متولد می شوند. و برخی دیگر تغییر شکل لب های انها بعد از تولد اتفاق می افتد.

برخی از خانمها درخواست لابیاپلاستی جهت زیبا سازی لب ها دارند. برخی از مشکلاتی مانند خارش ، سوزش ، التهاب ، و درد ناحیه لب های کوچک شاکی هستند.

و به این دلیل درخواست کوچک کردن لب های کوچک را دارند.

-علایم ناشی  از بزرگی لب های کوچک:
-درد ؛ احساس فشار و ناراحتی  ، خارش و تحریک پذیری به دنبال مقاربت جنسی
-درد ؛ احساس فشار و ناراحتی  ، به دنبال فعالیت ورزشی ، لباس پوشیدن و یا فعالیت های روزانه
-عدم توانایی برای پوشیدن لباس های تنگ
-احساس تحریک پذیری و حساسیت در نشستن ها و راه رفتن های طولانی
-چند جهتی شدن مسیر ادرار هنگام دفع ادرار
- نامتقارن بودن لب های کوچک ، دراز بودن طول یکی نسبت به دیگری ، و یا سیاهی و تیرگی لب های کوچک
 - در مواردی که لب های کوچک جراحی شده ولی هنوز عدم تقارن وجود دارد و یا اسکار ناشی از جراحی دیده می شود که بیمار درخواست ترمیم لب ها را دارد .
- در مواردی که بیمار اعتماد به نفس خود را از دست داده و احساس خوبی نسبت به دستگاه تناسلی خود ندارد .
لبیاپلاستی میتواند با بیهوشی عمومی یا بی حسی عمومی انجام پذیرد . حدود 60 تا 90 دقیقه طول میکشد .

و در موارد انجام لابیاپلاستی:
1- ممکن است هر دو لابیا کوچک شوند
2- ممکن است یکی از لب ها کوچک تر شده و به اندازه لب دیگر دراید .
3- نواحی تیره ممکن است برداشته شده در نتیجه قسمت های صورتی باقی مانده ، رنگ دستگاه تناسلی جوان تر میشود .
4- برخی از خانمها تمایل دارند قسمتهای تیره تر لب ها را نگه دارند که در این قسمت نیز با بیمار همراهی میشود .

بهترین  روش تنگ کردن واژن کدام است ؟؟
همچنانکه که سن خانمها افزایش پیدا میکند ، پوست واژن الاستیسیته خود را از دست میدهد و فیبرهای کلاژن ضعیف شده و خاصیت ارتجاعی شان کاهش می یابد تا دهه های اخیر جهت برگرداندن وضعیت پوست و تنگی واژن فقط عمل جراحی توصیه میشد .
امروزه روش جدید جهت تنگ کردن واژن ابداع شده که سلامت بافت را نیز برگرداننده که خاصیت الاستیسیته و قدرت واژن را افزایش میدهد .
تنگ کردن واژن با تکنولوژی جدید روشی است ظاهر و توانایی بافت واژن را بهبود بخشیده و نگه میدارد .

مهم ترین چیزهایی که در مورد عمل زیبایی واژن باید بدانیم .
انجام جراحی لابیاپلاستی نیاز به اطلاعات زیاد و تجربه زیاد جراح دارند . در حقیقت یک نوع جراحی پلاستیک است که روی دستگاه تناسلی انجام میشود . و پزشک با تجربه می تواند تصمیم بگیرد که اندازه لبیها را چه میزان کوچک  تر کرده تا هماهنگی دستگاه تناسلی بهتر شود .

دوره ریکاوری و استراحت بعد از انجام لابیاپلاستی
 عمل جراحی حدود 60 تا 90 دقیقه طول می کشد ، شما می توانید روز بعد جهت معاینه و در صورت داشتن مشکلات و سوالات خاص با پزشک خود ارتباط پیدا کنید . درد و احساس التهاب در افراد مختلف متفاوت است و معمولا بعد از یک هفته بیماران به محل کار خود برمی گردند .

دوره ریکاوری در شخصی با شخص دیگر متفاوت است و دوره ریکاوری کامل حدود 6 تا 8 هفته طول میکشد .

در صورت نیاز به بخیه ، بخیه های ظریف و قابل جذب زده میشود که حداقل اسکار را داشته باشد .

بدین ترتیب معمولا ، اسکار ایجاد نمیشود و یا قابل دید با چشم نیست. زیرا که اسکارها در چین خوردگی های لبیا  پنهان میشود.

احساس جنسی بعد از عمل جراحی به مدت کوتاهی بسته به شخص گاهی تا 6 ماه ادامه میابد ، ولی بعد از ان دلیل خون رسانی بیشتر این ناحیه و تحریک اعصاب جدید و برداشته شده بافت اضافی لذت جنسی بیشتر میشود .

سوالات متداول در مورد لابیاپلاستی و واژینوپلاستی ؟؟
لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است  که باعث کاهش اندازه و متناسب کردن شکل لب های کوچک میشود . لب های کوچک لب های داخلی دستگاه تناسلی یا واژن میباشد که بین لب های خارجی و ورودی واژن قرار دارند .

در خانم های جوان و میان سال اندازه و ظاهر لب های کوچک متفاوت است . در برخی خانم ها ممکن است شکایت از درد هنگام نزدیکی یا فعالیت و یا در هنگام پوشیدن لباسهای تنگ داشته باشند .

و یا از ظاهر لبیاهای خود ناراضی باشند . مقصود از انجام لابیاپلاستی بهتر نمودن ظاهر واژن میباشد . بعد از عمل جراحی بیماران درد و احساس ناراحتی کمتری در حین رابطه جنسی دارند و اعتماد به نفس و اعتماد بهتری در انها دیده میشود .

• آدرس: تهران-شهرک غرب-بلوارفرحزادی-18متری مطهری-پلاک 168-بالای داروخانه دکترمشرف-
  •  تلفن 22074065 -- 09370786637
  •  ایمیل v_yousefian@yahoo.com