Test
  • آیا می توان با جراحی های واژن مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف نمود ؟
  • جوانسازی ناحیه تناسلی چگونه است ؟
  • آیا انجام جراحی زیبایی واژن ایمن می باشد ؟
  • آیا پس از جراحی های زیبایی واژن نیاز به استراحت است ؟
  • آیا در دوران شیردهی می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد ؟
  • چند روز پس از بارداری می توان تنگی واژن را انجام داد ؟
  • آیا برای درد در زمان نزدیکی جنسی درمانی وجود دارد ؟
  • علت گشاد شدن واژن و راه درمان آن چیست ؟
  • آیا جراحی زیبایی واژن تداخلی با سایر مصرف داروها و یا سایر درمان ها دارد ؟
  • جراحی های زیبایی با خونریزی و درد همراه است ؟
  • جراحی های زیبایی را از چه سنی می توان شروع کرد ؟
  • میزان ماندگاری تنگ کردن واژن چه مدت است ؟
آیا می توان با جراحی های واژن مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف نمود ؟

بسیاری از مشکلات واژن را می توان با جراحی زیبایی واژن برطرف نمود ، یکی از مشکلات واژن به ارگاسم نرسیدن است که با انجام جراحی زیبایی پرینورافی و تزریقد چربی با لابیا می توان این مشکل را رفع نمود .

با استفاده از جراحی پرینورافی و تزریق چربی به لابیا می توان علاوه بر برجسته سازی لابیاها و رفع تیرگی دستگاه تناسلی پرداخت ، هم چنین می توان چین های لابیاها را برطرف نمود .

جوانسازی ناحیه تناسلی چگونه است ؟

برای جوانسازی ناحیه تناسلی جراحی های متفاوتی نظیر عمل پرینورافی ، تزریق چربی به ناحیه تناسلی و لابیاپلاستی و…وجود دارد ، دکتر ویدا یوسفیان متخصص زنان و زایمان ، جراح زیبایی زنان با جدیدترین تکنیک های جراحی زیبایی روز دنیا این جراحی ها را انجام می دهند .

آیا انجام جراحی زیبایی واژن ایمن می باشد ؟

بله – به دلیل اینکه روش های درمانی جراحی زیبایی واژن غیر تهاجمی و کم تهاجمی است ، موثرترین روش های درمانی و ایمن  باشند .

آیا پس از جراحی های زیبایی واژن نیاز به استراحت است ؟

بیماران پس از گذشت مدت زمان کوتاهی می توانند تمامی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند ، اما به بیماران عزیز توصیه می شود پس از گذشت مدت زمانی که پزشک تعیین نموده است به انجام مقاربت جنسی بپردازند .

آیا در دوران شیردهی می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد ؟

بله – مادران شیرده می توانند به انجام جراحی زیبایی واژن بپردازند ، انجام این جراحی برای مادران شیرده هیچ منعی ندارد .

چند روز پس از بارداری می توان تنگی واژن را انجام داد ؟

پس از گذشت سه ماه بعد ازبدون نگرانی و استرسی می توان بارداری تنگ کردن واژن را انجام داد .

آیا برای درد در زمان نزدیکی جنسی درمانی وجود دارد ؟

بله – درد در زمان نزدیکی جنسی ممکن است به دلیل تنگ بودن دهانه رحم و … باشد که با استفاده از جراحی های زیبایی واژن می توان به درمان این مشکل پرداخته شود ، دلایل مختلفی جهت درد در زمان مقاربت جنسی وجود دارد که با استفاده از تکنیک های روز دنیا نظیر لیزر مونالیزا تاچ می توان به درمان آنها پرداخته شود .

علت گشاد شدن واژن و راه درمان آن چیست ؟

گشاد شدن واژن به دلایل مختلفی صورت می گیرد نظیر ژنتیک و ارثی ، زایمان طبیعی ،کاهش وزن زیاد ،بالا رفتن سن و عوامل دیگر که جهت درمان این مشکل می توان از روش های نظیر تنگ کردن واژن با نخ ، لیفت واژن ،لیزر مونالیزا تاچ استفاده کرد.

آیا جراحی زیبایی واژن تداخلی با سایر مصرف داروها و یا سایر درمان ها دارد ؟

خیر- پس از جراحی زیبایی واژینال مصرف داروها و یا سایر روش های درمانی مرتبط با دستگاه تناسلی  یا غیر مرتبط با دستگاه تناسلی تداخلی با یکدیگر ندارند .

جراحی های زیبایی با خونریزی و درد همراه است ؟

خیر – روش ها و تکنیک های جراحی زیبایی واژن که جدیدا ارائه شده است ، بدون هیچ گونه درد و خونریزی می باشد ، زمانی که شخص به انجام جراحی می باشد هیچ گونه درد و خونریزی را احساس نمی کند .

البته در برخی از موارد بیمار به دلیل وارد شدن جسم خارجی به ناحیه تناسلی ممکن است دچار استرس شود ، که این امر سبب انقباض ماهیچه ها می شود در نتیجه ممکن است کمی احساس ناراحتی کند .

جراحی های زیبایی را از چه سنی می توان شروع کرد ؟

برای انجام جراحی های زیبایی محدودیت سنی وجود ندارد ، اما با توجه به عرف جامعه و تکنیک های عمل بهتر است این جراحی ها از سن 20 الی 60 سالگی انجام شود .

توجه به این نکته الزامی است که در دوران یائسگی می توان عمل زیبایی واژینال را انجام داد و بسیاری از مشکلات یائسگی را با انجام این جراحی ها برطرف نمود .

میزان ماندگاری تنگ کردن واژن چه مدت است ؟

عوامل مختلفی نظیر تعداد رابطه جنسی ، نحوه برقراری رابطه جنسی و… در ماندگاری و دوام تنگ کردن واژن تاثیر گذار است اما به شکل میانگین دوسال و در برخی از موارد بیشتر از دو سال این عمل ماندگاری دارد و بانوان گرامی می توانند جهت تنگ کردن مجدد واژن پس از دوسال مجددا اقدام نمایند .

تماس سریع

تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، 18 متری مطهری ، پلاک 168 ، بالای داروخانه دکتر مشرف ، طبقه اول

تلفن تماس مطب

021-22074065

دنبال کنید

فعالیت ما را در شبکه های اجتماعی

اطلاع از جدیدترین مقالات و اخبار

تمامی حقوق این سایت برای دکتر ویدا یوسفیان محفوظ است.

طرح و اجرا : شهر نِت