Test

جوانسازی واژن در تهران

آذر ۱, ۱۳۹۷ توسط مدیریت

جوانسازی واژن در تهران

جوانسازی واژن در تهران : بیمارانی که با استفاده از مونالیزا تاچ درمان شده‌اند پیشرفت در روابط جنسی و تجربه آرگاسم بهتر پس از تنگ شدن واژن و روان شدن واژن را گزارش کرده‌اند.

لیزر، در نقطه تماس، یک ناحیه بسیار کوچک از بافت را از بین می‌برد. این عمل یک حفره بسیار ریز به قطر یک تار موی انسان ایجاد می‌کند. در خلال پروسه، بدن سلول‌ها را تحریک می‌کند تا در محل لیزر شده و گوشتی که اطراف آن قرار دارد، بافت سالم و تازه بسازند.

این پروسه از روشی مشابه روش جوان‌سازی صورت استفاده می‌کند. لیزر همچنین ناحیه بین نقاطی که روی آن‌ها اعمال می‌شود را داغ کرده و سلول‌های تخصصی ساخت الاستین و کلاژن، که مبنای بافت سالم هستند، را تحریک می‌کند.

روش لیزر واژینال موجب برطرف شدن تمامی علائم گفته شده در بالا می‌شود و می‌توان آن را در تمامی زنانی که درمان‌های مربوط به سرطان را انجام داده‌اند، تحت عمل جراحی هیسترکتومی (برداشتن رحم) یا جراحی برداشتن تخمدان‌ها قرارگرفته‌اند، انجام داد. تولید استروژن توسط تخمدان‌ها تاثیر بسیار مهمی در مرطوب نگه داشتن محیط واژن و سالم بودن بافت داخلی آن دارد.

این روش درمانی می‌تواند آتروفی و خشکی واژن و  تمامی علائمی که بر اثر کاهش تولید هورمون استروزن ایجاد می‌شود را برطرف کند.

در این روش از تکنولوژی لیزر CO2 استفاده می‌شود که به نحوی طراحی شده است بتوان آن را برای درمان ناحیه واژن به کار برد.

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ روش لیزر مونالیزا تاچ برای جوانسازی و رفع اتروفی واژن از طرف سازمان FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) مورد تایید قرار گرفت.

معمولا زمان درمان با لیزر واژینال حداکثر ۳ دقیقه طول می‌کشد. ( جوانسازی واژن در تهران )

در ابتدا پزشک شما را معاینه می‌کند و علائم حیاتی شما را چک می‌کند. سپس شما به اتاق مخصوص انجام لیزردرمانی هدایت می‌شوید.

بسیاری از زنانی که در حال نزدیک شدن به دوران یائسگی هستند و یا یائسه شده‌اند، از مشکل مقاربت دردناک رنج می‌برند.

تماس سریع

تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، 18 متری مطهری ، پلاک 168 ، بالای داروخانه دکتر مشرف ، طبقه اول

تلفن تماس مطب

021-22074065

دنبال کنید

فعالیت ما را در شبکه های اجتماعی

اطلاع از جدیدترین مقالات و اخبار

تمامی حقوق این سایت برای دکتر ویدا یوسفیان محفوظ است.

طرح و اجرا : شهر نِت